• يکشنبه ١٨ خرداد ١٣٩٩-١٣:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٤٩
تذکر سید محمود میر لوحی، رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا

امیدواریم بوستان های کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه و نیروی انتظامی را هم در کنار بوستان ارتش داشته باشیم

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران، ضمن بیان اینکه باید تدابیر لازم در خصوص جلوگیری از آتش سوزی های بوستان ها صورت گیرد، گفت: امیدواریم روزی بوستان های کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، ستاد اجرایی فرمان امام و سپاه و نیروی انتظامی را هم در کنار بوستان ارتش داشته باشیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میر لوحی در دویست و هجدهمین جلسه شورا، با اشاره به افتتاح بوستان ارتش که در محل پادگان 06 صورت گرفته، گفت: امیدواریم روزی بوستان های کمیته امداد و بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سپاه و نیروی انتظامی را هم در کنار بوستان ارتش داشته باشیم، و اراضی ای که در اختیار این نهاد ها هستند، و می توانند در اختیار عموم قرار گیرند، تبدیل به بوستان شود.

وی در ادامه با اشاره به آتش سوزی های اخیر بوستان ها، گفت:  حوادث زنجیره ای آتش سوزی بوستان ها، در خرداد ماه هر سال، اقتضا می کند تدابیر لازم برای ایمنی و حفظ سرمایه های طبیعی، با رویکرد مشارکت شهروندان و شورایاری ها، و رعایت صرفه جویی اقتصادی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: علوفه موجود در 50 هکتار فضای سبز تهران، چنانچه به موقع جمع آوری شود، می تواند به مصرف دام برسد. و تاخیر در این امر موجب خسارت و آتش سوزی فصلی هر ساله است. آموزش شهروندان نیز مستلزم طراحی ساز و کارهای مناسب می باشد.

6-218

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: