• يکشنبه ١٨ خرداد ١٣٩٩-١٢:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٤٧
تذکر زهرا نژاد بهرام، رییس کمیته شهرسازی شورا

نیروی انتظامی با کمک شهرداری تهران با عوامل آتش سوزی های اخیر در بوستان های تهران برخورد کنند

رییس کمیته شهر سازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم، با همکاری شهرداری تهران با عوامل آتش سوزی های اخیر در پارک ها و بوستان های تهران برخورد کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا نژاد بهرام در دویست و هجدهمین جلسه شورا، در خصوص آتش سوزی های اخیر در پارک ها و بوستان های تهران، گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و گسترش آتش سوزی های پراکنده در سطح شهر تهران، ضروری است شهرداری تهران اقدامات حفاظتی لازم انجام داده، و به بررسی و شناسایی عوامل آتش سوزی بپردازد.

وی ادامه داد: لازم است سازمان بوستان ها، با کمک سازمان فناوری  ارتباطات شهرداری تهران، از طریق نصب بنر در اطراف پارک ها، و تولید تیزر در فضای مجازی، به شهروندان آموزش لازم را برای جلوگیری از تکرار این حوادث بپردازند.

رییس کمیته شهر سازی  شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از نیروی انتظامی درخواست داریم، با همکاری شهرداری تهران با عوامل آتش سوزی های اخیر برخورد کنند.

 

صدا و سیما به وظایف آموزشی خود عمل نمی کند

 

در ادامه عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد ضعیف صدا و سیما، در آموزش شهروندان برای حفاظت پارک ها و فضای سبز، گفت:صدا و سیما برای آموزش های پیشگیرانه هیچ کاری انجام نداده، و نمی دهد. این سازمان برخلاف دستورالعمل وظایف خود، هیچ کاری برای آموزش شهروندان انجام نداده است.

وی افزود:با توجه به گسترش آتش سوزی ها، انتظار می رود رسانه ملی با تولید محصولات رسانه ای و کلیپ های آموزشی، به شهروندان آموزش های لازم  ارائه دهد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: متاسفانه صدا و سیما به وظایف آموزشی خود عمل نمی کند .

وی ادامه داد: صدا و سیما باید برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی ها در طبیعت به جامعه آموزش دهند.

5-218

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: