• يکشنبه ١٨ خرداد ١٣٩٩-١٠:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٤٣
محمد جواد حق شناس در تذکری به شهردار تهران تاکید کرد

جزئیات توافقنامه شهرداری تهران و ارتش در خصوص پادگان 06تشریح شود

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری خواستار تشریح مشروح كامل توافق شهردارى تهران با ارتش ج اا در خصوص پادگان ٠٦ در دوره سوم شوراى اسلامى شهر تهران و متن كامل توافقنامه جديد شهردارى تهران و ارتش ج اا شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد جواد حق شناس در دویست و هجدهمین جلسه  شورا در تذکری به شهردار تهران و خطاب به ریاست شورا،  گفت :با عنايت به اينكه اينجانب به عنوان نماينده مردم شريف تهران، رى و تجريش در دو هفته گذشته در خصوص چگونگى انعقاد توافقنامه شهردارى تهران با ارتش ج اا در خصوص پادگان جواد الائمه، مشهور به ٠٦ در محدوده منطقه ٤ تهران، و محدود به خيابان هاى پاسداران و بزرگراه شهيد صيادشيرازى، با نگرانى و پرسش هاى فراوانى روبروشده ام. در برخى از آنها اعتراض هاى جدى نيز مشاهده مى شود.

وی ادامه داد: بنا براين و در راستاى ايفاى وظايف نظارتى و نقش نمايندگى عضو شورا، از شهردار محترم تهران خواسته شود، در اسرع وقت إطلاعات زير را در اختيار اينجانب بگذارند:

١- مشروح كامل توافق شهردارى تهران با ارتش ج اا در خصوص پادگان ٠٦ در دوره سوم شوراى اسلامى شهر تهران

٢_ متن كامل توافقنامه جديد شهردارى تهران و ارتش ج اا همراه با تفاوت هاى دو قرارداد و مستندات قانونى كه منجر به ابن توافق شده است

٣- ارائه توافق هاى مشابه انجام يافته در خصوص پادگان هاى نظامى در دوره هاى مديريت شهرى پيشين، مانند قلعه مرغى، جى، ولايت و...

حق شناس افزود: بديهى است بعد از دريافت اين اطلاعات و به اشتراك گذاشتن آن با كارشناسان، صاحب نظران و افكار عمومى، اقدامات قانونى لازم را در خصوص دفاع از حقوق شهر و شهروندان را  پى خواهم گرفت .

انتظار دارد دستور فرماييد، اطلاعات مورد نظر، كامل، دقيق و همراه با مستندات مصوبه شوراى عالى شهرسازى باشد.

2-218

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: