• سه شنبه ١٣ خرداد ١٣٩٩-١٣:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩١١
حجت نظری پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 13:

سرخه حصار را می توان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مهیا کنیم

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران، با انتقاد از عدم اهتمام شهرداری به انتظارات شورای شهر در توجه به ظرفیت های فرهنگی منطقه 13 ، نظیر سرخه حصار، گفت: می‌توان سرخه حصار را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری برای تمام شهروندان و شهرهای اطراف مهیا کنیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حجت نظری در دویست و هفدهمین جلسه شورا، و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 13، گفت: این حضور ها همیشه در بهتر تصمیم گیری کردن به شورا کمک می‌کند. و این دست تعامل ها، به شهرداری‌های مناطق نسبت به اجرایی کردن طرح ها در مناطق کمک می‌کند.

وی ادامه داد:  این منطقه ظرفیت‌های فرهنگی فراوانی، از جمله سرخه حصار دارد. ولی متاسفانه شهرداری با قوت لازم که شورای شهر انتظارات دارد، پیگیری نمی کند.

نظری افزود: می‌توان سرخه حصار را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری برای تمام شهروندان و شهرهای اطراف مهیا کنیم. شهروندان از این ظرفیت‌ها، امکانات طبیعی و تاریخی بهره بگیرند. متاسفانه تا به امروز کمتر شاهد بودیم که شهرداری اهتمام لازم، و آن قوت و سرعت که انتظار می‌رود را داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورا گفت: انتظار داریم امروز، شهرداری مثل سایر حوزه‌های دیگر، همچون خدمات شهری و غیره که زحمت می‌کشند و سرعت کارها بالاست؛ در حوزه های فرهنگی اجتماعی نیز سرعت لازم را به خرج دهند، تا شاهد این باشیم که شهروندان امکانات بیشتر فرهنگی اجتماعی ورزشی داشته باشند.

 

9-217

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: