• سه شنبه ١٣ خرداد ١٣٩٩-١٣:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٠٩
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران:

استفاده از ظرفیت پادگان های منطقه 13 برای سرانه های خدماتی

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از یک پنجم منطقه 13 توسط پادگان ها اشغال شده است. در حالی که با خروج پادگان ها از این منطقه می توان از زمین های موجود برای سرانه های خدماتی و یا پارکینگ استفاده کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی الویری در دویست و هفدهمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 13، گفت: بیش از یک پنجم منطقه 13 را پادگان اشغال کرده است. این در حالی است که به راحتی این پادگان‌ها قابل انتقال به محدوده پارکینگ است.

وی افزود: تصور می‌کنم می‌توان به صورت یک پروژه اقتصادی، خارج کردن پادگان از منطقه 13 را تعریف کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به لزوم توجه به محدوده سرخه حصار اشاره کرد، و گفت: محدوده سرخه حصار ظرفیت بالایی به لحاظ گردشگری دارد. و می‌توان در آن پروژه‌های مناسب و سازگار با محیط زیست تعریف کرد. بی تردید اگر خروج پادگان‌ها و تعریف پروژه‌های مناسب در منطقه سرخه حصار محقق شود، تحول خوبی در منطقه 13 ایجاد می‌شود. این در حالی است که تحقق این دو موضوع نیز نیاز به منابع مالی از سوی شهرداری تهران ندارد، و می‌توان با جلب  مشارکت‌ها، این پروژه‌ها را تعریف کرد.

 

7-217

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: