• سه شنبه ١٣ خرداد ١٣٩٩-١٣:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٩٠٨
در صحن شورا تصویب شد

نام گذاری 35 هکتار از پادگان 06 به نام بوستان ارتش

با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، 35 هکتار از اراضی پادگان 06 که قرار است به بوستان تبدیل شود، به نام بوستان ارتش نام گذاری شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و هفدهمین جلسه شورا، موضوع نام گذاری 35 هکتار از پادگان 06 به نام بوستان ارتش مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه محمد جواد رییس کمیسیون فرعی نامگذاری گفت: موضوع پادگان ۰۶ بیش از یک دهه از مباحثی بوده است که توسط شورای شهر ، شهرداری و مدیریت شهری و تصمیم گیران ارتش مورد مذاکره بوده است.

حق شناس ادامه داد: با توجه به توافقی که انجام شده است، این پادگان نزدیک به ۵۰ هکتار وسعت دارد، و در منطقه ۴ شهرداری تهران، بین خیابان پاسداران و بزرگراه  شهید صیاد شیرازی و جنوب بزرگراه شهید بابایی قرار دارد .

وی افزود :بر اساس توافقات انجام شده، ۳۵ هکتار  از اراضی این پادگان تبدیل به بوستان شده، و هفته آینده افتتاح می شود. لذا مدیریت محترم شهرداری تقاضا داشت که خارج از نوبت در این نامگذاری به نام بوستان ارتش اقدام شود . این موضوع در جلسه فوق العاده کمیسیون نامگذاری مطرح شد، که با حضور اعضا به اتفاق آراء به نام بوستان ارتش نامگذاری شود.

در ادامه حجت نظری نیز گفت: قرار است از ساختمان های موجود در این پادگان در قالب فضای هنری و فرهنگی استفاده شود. امیدواریم  با راهبری شورای شهر، شهرداری را مجاب کنیم، از این فضا بهینه استفاده کنند.

وی ادامه داد: ما به طور حتم  می خواهیم با  شهروندان ارتباط بیشتری برقرار کنیم. ارتش هم کمک خواهد کرد و این تعامل بین مدیریت شهری و ارتش ارتباط خوبی را برقرار خواهد کرد.

در ادامه با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر تهران  35 هکتار از اراضی پادگان 06 که قرار است به بوستان تبدیل شود، به نام بوستان ارتش نام گذاری شد.

 

6-217

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: