• دوشنبه ١٢ خرداد ١٣٩٩-١٨:٣١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٩٨
پس از حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه

محمد جواد حق شناس تفهمیم اتهام شد

محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به دلیل نطق ۱۹ فروردین ماه خود که مربوط به نحوه مواجه با کرونا بود، به دادسرای رسانه احضار شده و جلسه بازپرسی، پس از تفهمیم با قرارتامین به پایان رسید.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره حضورش در دادسرای فرهنگ و رسانه به اسکان نيوزگفت: صبح امروز با توجه به احضار قبلی، در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شدم. مشخص شد احضار بر اساس گزارش اطلاعات سپاه در خصوص نطق پیش از دستور به تاریخ ۱۹ فروردین ماه امسال در صحن شورای اسلامی شهر تهران، به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی انجام گرفته است، که در آن سخنرانی، نگرانی‌ها و پیشنهاداتی در خصوص نحوه مواجهه با کرونا بیان کرده بودم. و در جلسه رسیدگی به بازپرس اعلام کردم.
به گفته وی ادعای مطروحه مبنی بر نشر اکاذیب در گزارش مزبور حاصل سوتفاهمی ناشی از هیجانات رسانه‌ای بوده و تناسبی با واقعیات نداشت.
نکته قابل توجه برخورد قانون‌مدار و محترمانه بازپرس شعبه بود.  پس از تفهیم اتهام، جلسه بازپرسی با صدور قرار تامین پایان یافت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: