• يکشنبه ١١ خرداد ١٣٩٩-١٠:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٨٧٦
مجید فراهانی در تذکری مطرح کرد

انتقاد از تعطیلی پارک چیتگر

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به تعطیلی پارک چیتگر واکنش نشان داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی در دویست و شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به تعطیلی پارک چیتگر، گفت: پارک چیتگر با داشتن 950 هکتار مساحت، بزرگترین پارک جنگلی تهران است که پیست دوچرخه سواری دارد و تنها پارکی است که دو ایستگاه مترو نیز دارد.

وی  با بیان این که ستاد مقابله با کرونا نسبت به بازگشایی بوستان‌ها اقدام کرده، اما چیتگر همچنان بسته است، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه رسمی سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران، همه پارک ها و تفرجگاه ها باز شده اند، متاسفانه هنوز این پارک بسته است و مردم به زحمت و با وجود بسته بودن درها، خود را به پارک می‌رسانند.

فراهانی تاکید کرد: در طول بیست سال گذشته هیچگاه اینگونه پارک چیتگر تعطیل نبوده، و این امر سبب نارضایتی شدید مردم شده، و بر طبق نامه دبیران شورایاران، مردم ناراضی هستند، و تصویر بدی از مدیریت شهری در ذهن شکل می گیرد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر از شهردار تهران خواست با دستور مستقیم این مجموعه را باز کند، و در ادامه افزود: بخشنامه سازمان پارک ها و اجازه ستاد کرونا برای بازگشایی موجود است. اما شائبه‌های وجود دارد که در پی تعطیلی بوستان، اتفاقاتی در پارک رخ می‌دهد که البته مستند نیست و باید بررسی کنیم.

 

4-216

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: