• سه شنبه ٣٠ ارديبهشت ١٣٩٩-٠٨:٣٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٩٠
محسن هاشمی با تاکید بر عدم ورود رسانه ملی به مباحث اختلافی:

سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس امسال می تواند محل توجه افکارعمومی در سطح داخلی وبین المللی به موضوع فلسطین باشد

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس به دلیل پاندمی* کرونا تاکید کرد: اما سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس امسال فرصت مناسبی است که می توان مساله فلسطین را با فعالیت صحیح در رسانه ها، فضای مجازی به محل توجه افکارعمومی در سطح داخلی وبین المللی تبدیل کرد که لازمه آن عدم ورود رسانه ملی و رسانه های رسمی کشور به مباحث اختلافی و انحرافی مذهبی، سیاسی و فرهنگی است که موجب تفرقه در سطح جامعه وجهان اسلام شود و مساله فلسطین را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی در ابتدای دویست و پانزدهمین جلسه شورا با اشاره به اینکه در آستانه روز جهانی قدس که ابتکار امام خمینی جهت وحدت جهان اسلام علیه رژیم غاصب اسرائیل است، قرار داریم گفت: امسال بدلیل شرایط ناشی از پاندمی کرونا، از یکسو نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس در مسجد الاقصی و اکثر مراکز مهم جهان اسلام برگزار نمی شود. و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی طرح های گستاخانه را جهت تشدید تجاوز به حقوق ملت مظلوم فلسطین در در دست اجرا دارد که تحت الشعاع توجه افکار عمومی به بیماری جهانی، قرار گرفته و بشدت در دست اجراست. به نحوی که برخی از دولت های اروپایی نیز نسبت به این اقدامات یکسویه و ماجراجویانه دولت اسرائیل در اراضی اشغالی هشدار داده اند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در تهران نیز اگر چه راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی گردد، گفت: اما سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس امسال فرصت مناسبی است که می توان مساله فلسطین را با فعالیت صحیح در رسانه ها، فضای مجازی به محل توجه افکارعمومی در سطح داخلی وبین المللی تبدیل کرد، که لازمه آن عدم ورود رسانه ملی و رسانه های رسمی کشور به مباحث اختلافی و انحرافی مذهبی، سیاسی و فرهنگی است، که موجب تفرقه در سطح جامعه وجهان اسلام شود. و مساله فلسطین را تحت الشعاع قرار دهد.

محسن هاشمی در ادامه سخنانش و در ارتباط با طرح موضوع فلسطین، یادی از آیت الله هاشمی کرد، و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی که تا سال 1387، خطیب ثابت نماز جمعه تهران در روزجهانی قدس بود، و موضوع فلسطین در ایران با انتشار کتاب مساله فلسطین یا کارنامه سیاه استعمار در ایران در سال 1342 بالغ بر 77 سال پیش مطرح گردید، و مورد حمایت و توصیه شخصیت های برجسته کشور از امام خمینی تا دکتر مصدق قرار گرفت.

وی ادامه داد: این راهبرد نشان دهنده آن است که در صورت طرح صحیح موضوع فلسطین، می توان در کشور یک اجماع ملی در جریانات مختلف سیاسی، فرهنگی، مذهبی و قومی نسبت به سرنوشت ملت مظلوم فلسطین ایجاد کرد.

*پاندمی: همه گیری جهانی

1-215

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: