• يکشنبه ٢٨ ارديبهشت ١٣٩٩-١٤:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٧٦
زهرا صدراعظم نوری:

اختصاص بودجه به شرکت آب و فاضلاب اتفاق بسیار خوبی است و نتایج مفیدی دارد

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ارجاع نشدن گزارش شرکت آب و فاضلاب به کمیسیون شهرسازی و معماری، و عمران و حمل و نقل، در باب هزینه کرد کمک شهرداری، گفت: شاید بهتر باشد با توجه به علاقه برخی از اعضا برای پیگیری موضوعاتی که در حیطه وظایف کمیسیون‌هایشان نیست، برخی کمیسیون‌ها ادغام شوند. اتفاقی که در شورای پنجم برای اختصاص بودجه به شرکت آب و فاضلاب افتاد، اتفاق بسیار خوبی است، و نتایج مفیدی دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورا ی اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری در دویست و چهاردهمین جلسه شورا، گفت : بررسی این موضوع، طبق تکلیف شورای شهر تهران برعهده کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بوده است. این کمیسیون تا به حال ده‌ها جلسه در این مورد گذاشته است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران اضافه کرد: رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری و عمران و حمل و نقل به تازگی تقاضای درخواست جلسه داشته‌اند. مگر این موضوع مسئله ساده‌ای است که یک جلسه دو سه ساعته بگذاریم و حل و فصل شود؟ با ده‌ها نفر جلسه گذاشته و موضوع را بررسی کردیم. تمام اعضای جلسه از کارشناسانی هستند که در این حوزه تخصص دارند.

صدراعظم‌ نوری گفت: این چه مدل برخوردی است که همواره وقتی کمیسیونی کار می‌کند و گزارش ارائه می‌دهد، برخی که حتی گزارش را هم مطالعه نکرده‌اند، در صحن ساز مخالف می‌زنند. این یعنی بی‌احترامی نسبت به سایر اعضای شورای شهر تهران است. من یک پرسش دارم، مگر گزارش‌های حسابرسی که کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار می‌دهد، تک‌ به تک در صحن شورا بررسی می‌شود؟

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با بیان اینکه شورا دو نماینده خود، یعنی آقایان فراهانی و میلانی را برای شرکت در جلسات هیئت مدیره آب و فاضلاب انتخاب کرده است، گفت: با همین جلسات نیز، ما گزارش را به صورت مشروط پذیرفته‌ایم، و سه بند دیگر هم آورده‌ایم، که شرکت آب و فاضلاب موظف به رعایت آنهاست.

صدراعظم نوری گفت: بالاخره شرکت آب و فاضلاب زیرمجموعه یک وزارتخانه دولتی است، که دارای ذی‌حساب و حسابرس است. و همه هزینه‌ کردهایش کاملاً محسوس و مشخص است. و این شرکت نمی‌تواند مانند یک شرکت خصوصی عمل کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تأکید کرد: اتفاقی که در شورای پنجم برای اختصاص بودجه به شرکت آب و فاضلاب افتاد، اتفاق بسیار خوبی است، و نتایج مفیدی دارد. نمی‌دانم چرا برخی دوستان سنگ‌اندازی و اختلال ایجاد می‌کنند.

8-214

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: