• يکشنبه ٢٨ ارديبهشت ١٣٩٩-١٠:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٦٨
تذکر ناهید خداکرمی به شهرداری تهران

اطلاعات دموگرافیک وضعیت سلامت شهروندان در سایت شهرداری بارگذاری شود

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم درج اطلاعات دموگرافیک شهروندان در سایت مربوطه به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورا ی اسلامی شهر تهران، ناهید خداکرمی در دویست و چهاردهمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران گفت:‌ سامانه هر نهادی،‌ بدون شک تابلویی از وضعیت آن نهاد است. تهران پایتخت ایران است و سایت شهرداری تهران باید معرف شهر تهران باشد. وقتی کسی وارد سایت شهرداری می شود، هیچ اطلاعاتی در سایت Tehran.ir  به او درباره وضعیت تهران داده نمی‌شود. در حالی که حداقل باید درباره وضعیت جمعیت و سلامت شهر و آب و هوا و... در اختیارش قرار داده شود. حتی چشم آنداز شهرداری هم در سایت قابل مشاهده نیست. ما بارها در این باره تذکر دادیم، اما متاسفانه انگار این سایت فقط برای خود کارمندان شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: در راستای بند 3 ماده 68 برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران به شماره ابلاغ 160/2520.32061 مورخ 1394/10/02، شهرداری تهران مکلف شده تا نسبت به احصا اطلاعات دموگرافیک مرتبط با وضعیت سلامت شهروندان و بارگذاری اطلاعات فوق در سامانه و تولید اطلاعات مورد نیاز برنامه‌های مدیریتی شهری اقدام کند.

خداکرمی افزود: علیرغم  یادآوری و تذکر کتبی، طی نامه شماره 161/23686 مورخ1398/08/27 تا کنون نسبت به انتشار اطلاعات دموگرافیک موجود در سایت موجود در سایت شهرداری اقدام نشده است. لذا انتظار دارد تا هرچه سریع‌تر اطلاعات موردنظر برای دسترسی عموم در سایت شهرداری بارگذاری شود. و ضمن آنکه سایر موارد مصروح نامه1398/09/19به شماره 20/0282/107 در حال مطالعه و بررسی است.

3-214

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: