• شنبه ٢٧ ارديبهشت ١٣٩٩-١٣:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٥٨
در دویست و چهاردهمین جلسه شورا بررسی می شود:

مدیر عامل آبفا میهمان دویست و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران

در دویست و چهاردهم جلسه شورای اسلامی شهر تهران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران مهمان شورا خواهد بود

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و چهاردهمین  جلسه شورا  روز  یک شنبه  28 اردیبهشت ماه سال 99 در ساعت 8:45 صبح لغایت 12  در محل تالار شورا برگزار می شود.

دویست و چهاردهمین جلسه شورا با بررسی نامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص تمدید مصوبه "تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تامین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات و آب و فاضلاب" آغاز می شود.

در ادامه این جلسه،  بررسی نامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اجرای تبصره 9 ذیل ماده واحده مصوبه "تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های توسعه و بازسازی تاسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تامین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات و آب و فاضلاب" در راستای (تامین پساب برای آبیاری فضای سبز و مدل مالی احداث تصفیه خانه های فاضلاب مناطق 4 و 22 شهرداری و شبکه جمع آوری فاضلاب منطقه 22) نیز در دستور قرار خواهد گرفت.

ادامه دویست و چهاردهمین جلسه شورا به بررسی پلاک های ثبتی از حیث تشخیص باغ یا غیر باغ بودن این پلاک ها اختصاص خواهد داشت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: