• سه شنبه ٢٣ ارديبهشت ١٣٩٩-١٣:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٣٣
الهام فخاری در جلسه ملاقات مردمی منطقه ۸ شهرداری تهران:

بدون تخلف و تضییع حق مردم می‌توان اقدامات عمرانی انجام داد

الهام فخاری در جلسه ملاقات مردمی منطقه 8 شهرداری تهران گفت: روند پروژه‌های عمرانی این منطقه از مطلوبیت برخوردار است. با تکمیل پروژه‌ها که عموماً مربوط به بهبود بسترهای اجتماعی است، تحول خوبی ایجاد خواهد شد. چنانکه شاهدیم اقداماتی برای زندگی باکیفیت توام با تعامل اجتماعی تعریف و در دستور کار قرار گرفته است. دقت به اجرای قانون، ضمن ایجاد فرصت‌های جدید، نمونه موفقی است که نشان می‌دهد بدون تخلف و تضییع حق مردم، می‌توان اقدامات عمرانی انجام داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران با حضور در جلسه ملاقات مردمی منطقه ۸ شهرداری تهران و بازدید از پروژه ها، در جریان مشکلات و خواسته های شهروندان قرار گرفت. و دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست های مردم در چارچوب قوانین را صادر کرد. همچنین با حضور این عضو شورای شهر از مسیر اختصاصی دوچرخه و پروژه بازآفرینی میدان قمربنی هاشم(فلکه اول تهران پارس) به همراه شهردارمنطقه بازدید شد.

وی در این بازدیدها تاکیدکرد: در آماده‌سازی باغ و سایر پروژه‌های عمرانی منطقه و در بهینه‌سازی راه‌ها و امکانات شهری، شرایط لازم برای استفاده افراد دارای معلولیت از این پروزه ها لحاظ گردد.

عضو شورای اسلامی شهرتهران افزود: با تکمیل پروژه‌های عمرانی منطقه ۸ که عموماً مربوط به بهبود بسترهای اجتماعی است، تحول خوبی در منطقه ایجاد خواهد شد. وی تاکید کرد: اگر پروژه‌های عمرانی بزرگ و بتونی در سال‌های اخیر در تهران انجام نشد  اما امروز شهرتهران فضای آرام‌تر و کم‌تنش‌تری دارد و مشاهده می کنیم که اقداماتی برای زندگی باکیفیت توام با تعامل اجتماعی تعریف و در دستور کار قرار گرفته است. مسیراختصاصی دوچرخه در این منطقه به شکل خاص برنامه ریزی شده و امیدواریم پس از مهار بیماری کرونا، شهروندان بتوانند از این فضا استفاده کنند. همچنین از چند پروژه عمرانی و زیرساختی در زمینه ذخیره سازی آب بازید صورت گرفت که بعد از افتتاح مورد استفاده مثبت قرار خواهد گرفت.

عضو شورای شهر تهران افزود: از خدمات اجتماعی و کار آفرینی در منطقه دیدار شد که در سطح ملی افتخار آمیز است. یکی از این خدمات تولید چند نوع ماسک بهداشتی با پروانه مجوز وزارت بهداشت است. مردم ما در شرایط دشوار با همت مدیریت شهری و همکاری دستگاه‌ها برای تهیه وسایل مورد نیاز تلاش کرده‌اند و این تلاش ستودنی است.

 نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر گفت: در منطقه ۸ باغی به تملک شهرداری درآمده و بعد از بهبود زیرساخت های آن به منظور استفاده شهروندان، بهره برداری می شود. کمبود فضای سبز همواره یک چالش جدی در این منطقه بوده و مشاهده می کنیم این چالش مهم در این پروژه مورد پیگرد قرار گرفته است. همچنین خدمات عمومی مانند ایجاد میدان میوه و تره بار به منظور دسترسی شهروندان به میوه ارزان یکی دیگر از پروژه‌های مطلوب منطقه ۸ است.

 الهام فخاری افزود: روند پروژه‌های عمرانی منطقه از مطلوبیت برخوردار است به‌ویژه اینکه این پروژه‌ها با تدبیر شهردار منطقه با هزینه کمتری درحال اجراست. امیدواریم با بهره برداری از این فضاها مردم خشنودتر باشند و با توجه به اینکه شهروندان از گروه های دینی متعددی در منطقه ۸ زندگی می کنند، امیدواریم خدماتی برای پیروان ادیان مختلف فراهم شود.

عضو شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته در منطقه فضای امید بخش و مطلوبی به وجود می‌آید و مردم در آینده نزدیک می‌توانند از این فضاها بهره برداری و استفاده کنند. دقت به اجرای قانون ضمن ایجاد فرصت‌های جدید نمونه موفقی است که نشان می‌دهد بدون تخلف و تضییع حق مردم می‌توان اقدامات عمرانی انجام داد آن هم در شرایطی که یکی از دشوارترین و بحرانی‌ترین سال‌های مدیریت شهری به علت تحریم‌ها و فشارهای عمومی و تنش‌های اقتصادی در حال سپری شدن است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: