• يکشنبه ٢١ ارديبهشت ١٣٩٩-١٨:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٢٦
ناهید خداکرمی تاکید کرد

برای نامگذاری خیابانی به نام شهدای سلامت باید به دنبال تصمیم شایسته‌تری باشیم

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری این نکته که خیابان فرعی زرافشان درست است نزدیک به وزارت بهداشت است ادامه داد: اما برای نام بزرگ این عزیزان کوچک است بنابراین باید جای بزرگتر و قابل قبولی را برای نام گذاری انتخاب کنیم و به دنبال تصمیم شایسته‌تری باشیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی در جریان بررسی تغییر نام خیابان زرافشان واقع در منطقه 2 شهرداری تهران به نام شهدای سلامت اظهار داشت: ما بیش از ۱۱۰ نفر از کادر درمان خود را در جریان کرونا از دست داده ایم. این عزیزان شهدایی هستند که در خط مقدم مبارزه با کووید 19 حماسه بزرگی آفریدند.

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد:  شاید اگر ما در دنیا جایگاه قابل قبولی در مبارزه با کرونا داریم، بخش اعظم آن به دوش مدافعان بخش سلامت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری تهران  فراخوانی برای یادمان مدافعان سلامت داده است اظهار داشت: بر همین اساس پیشنهاد می کنم برای نام گذاری خیابانی به نام این شهدای گرانقدر عجله نداشته باشیم.

خداکرمی در ادامه سخنانش از رییس کمیسیون نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران خواست تا پیشنهاد این تغییر نام به کمیسیون باز گردد تا برای انتخاب خیابان و مکان بهتر مطالعه بیشتری صورت گیرد.  

ناهید خداکرمی با یادآوری این نکته که خیابان فرعی زرافشان درست است نزدیک به وزارت بهداشت است ادامه داد: اما برای نام بزرگ این عزیزان کوچک است بنابراین باید جای بزرگتر و قابل قبولی را برای  نام گذاری انتخاب کنیم و به دنبال تصمیم شایسته‌تری باشیم.

18-212

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: