• يکشنبه ٢١ ارديبهشت ١٣٩٩-١٥:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٢١
حجت نظری به شهردار تذکر داد

عدم دسترسی اعضای شورای شهر به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از عدم دسترسی اعضای شورای شهر به سامانه جامع منابع انسانی گلایه کرد.

به گزارش  معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران که بیش از یک ماه پیش طی تذکری به معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران خواستار ایجاد دسترسی اعضای شورای شهر به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران شده بود، در دویست و دوازدهمین جلسه شورا، طی تذکری مجدد از بی توجهی معاون شهردار گلایه کرد.

حجت نظری در تذکر خود گفت: حدود یک ماه پیش تذکری دادم در مورد دسترسی به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران. اما متاسفانه بیش از یک ماه است که نه پاسخی به آن داده، و نه اساسا دسترسی به این سامانه برای اعضای شورای شهر ایجاد شده است.

وی ادامه داد: حتما می دانید که دسترسی به سامانه از باب وظیفه نظارتی شورای شهر بسیار مهم است. لذا به عنوان آخرین هشدار به شهردار محترم تهران و معاون توسعه منابع انسانی ایشان می خواهم که هم دسترسی به این سامانه را ایجاد کنند و هم پاسخ به تذکر را بدهند.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران افزود: در غیر اینصورت بنده مجبور خواهم شد که  طرح سوال از شهردار را که ممکن است منجر به استیضاح ایشان هم بشود، کلید بزنم.

12-212

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: