• يکشنبه ٢١ ارديبهشت ١٣٩٩-١٥:٣٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧٢٠
حسینی میلانی:

نظرات شورایاری ها برای نامگذاری معابر اخذ شود

نایب رییس ستاد هماهنگی شورایاری ها با بیان اینکه برای تغییر نام معابر و خیابان ها باید نظرات محلی، از جمله شورایاران محلات اخذ شود، تاکید کرد: از آذر ماه سال گذشته طرحی را پیشنهاد داده ایم که برای نامگذاری معابر، نظرات شورایاری ها اخذ شود. اما این طرح در کمیسیون فرهنگی اجتماعی مانده و ما جوابی نگرفته ایم.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید آرش حسینی میلانی در دویست و دوازدهمین جلسه علنی شورا در مخالفت با تغییر نام خیابان زرافشان شمالی به خیابان شهیدان سلامت، گفت: من هم تاکید دارم که حتما معابر مناسبی برای نامگذاری گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلامت پیش بینی شود. اما برای تغییر نام معابر و خیابان ها باید نظرات محلی، از جمله شورایاران محلات اخذ شود.

وی ادامه داد: از آذر ماه سال گذشته طرحی را پیشنهاد داده ایم که برای نامگذاری معابر، نظرات شورایاری ها اخذ شود. اما این طرح در کمیسیون فرهنگی اجتماعی مانده و ما جوابی نگرفته ایم.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اسامی خیابان های شهرک غرب اظهار داشت: اسامی معابر آن منطقه براساس نقاط و مراکز تاریخی و فرهنگی نامگذاری شده، و ریشه در سنت ها و حوزه تمدنی ایران بزرگ دارد. به همین خاطر لازم است که مکان دیگری برای نامگذاری خیابان شهیدان سلامت، که در شان این عزیزان باشد، در نظر گرفته شود.

11-212

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: