• يکشنبه ٢١ ارديبهشت ١٣٩٩-١٤:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٧١٧
الهام فخاری، عضو شورای شهرتهران:

از جان گذشتگی شهدای سلامت بر شهر نقش می بندد

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه از جان گذشتگی شهدای سلامت بر شهر نقش می بندد، افزود: مانعی برای نام گذاری معابر تهران به نام شهدای سلامت وجود ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری، عضو شورای شهر تهران در ارتباط با طرح کمیسیون نام گذاری و کمیسیون هنرشورا مبنی بر تغییرنام معابر و خیابان ها در صحن علنی شورا، گفت: طرح های خوبی در ارتباط با مشارکت نهادهای مختلف محلی درنامگذاری معابر و خیابان ها وجود دارد. اما تا زمانی که رویه ها تغییرنکرده، باید برمبانی گذشته اتخاذ تصمیم صورت گیرد. اینکه برخی تصمیم گیری ها به نظرپرسی محلی واگذار شود، مناسب است، و رویکرد شورای پنجم بر همین مبناست. آیین نامه ها و شیوه نامه ها در این ارتباط تغییر نکرده است. به نظر می رسد تصمیم نهایی در این ارتباط نیز با توجه به بروکراسی اداری احتمالا به شورای ششم خواهد رسید.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی افزود: هیچ مانعی برای نام گذاری معابر تهران به نام شهدای سلامت وجود ندارد. ارزیابی لازم در این ارتباط در سطح شهر انجام خواهد شد. شورا به عنوان نهاد مدنی شهری با این اقدام خود، به مردم و خادمان سلامت این پیام را می دهد، که از جان گذشتگی این عزیزان مهم است و بر شهر نقش می بندد.

8-212

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: