• شنبه ١٣ ارديبهشت ١٣٩٩-١٠:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٣٧
محمد جواد حق شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مخالفت معاونت برنامه ریزی با تبدیل ستاد گردشگری به سازمان

حق شناس گفت: معاونت برنامه ریزی و معاونت فرهنگی شهرداری تهران بر سر تبدیل ستاد گردشگری به سازمان اختلاف دارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سرنوشت لایحه تبدیل ستاد گردشگری به سازمان گردشگری شهرداری تهران گفت: طبق مصوبه شورای شهر تهران، شهرداری باید لایحه تبدیل ستاد گردشگری به سازمان گردشگری را تا پایان سال ۹۸ به شورا تحویل می‌داد و چون آماده نشده، قطعا کم کاری کرده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه معاونت فرهنگی طرح پیشنهادی را ارائه داده و موضوع در معاونت برنامه ریزی شهری به خاطر تغییر ساختار متوقف مانده و به نتیجه نرسیده است، گفت: معاونت برنامه ریزی شهری با این توجیه که در حال تغییر ساختار کلان شهرداری است هنوز این لایحه را به سرانجام نرسانده است.

او افرود: معاونت برنامه ریزی به عنوان سازمان گردشگری قائل نیست و عنوان دیگری را مطرح می‌کند و از سوی دیگر هم در این موضوع بین معاونت فرهنگی و برنامه ریزی شهری اختلاف وجود دارد.

حق شناس خاطرنشان کرد: نگاه معاونت برنامه ریزی این است که تبدیل ستاد به سازمان، برای این کار جوابگو نیست و ایده‌های دیگر نظیر ادغام آن با شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی را مطرح می‌کنند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: