• چهارشنبه ١٠ ارديبهشت ١٣٩٩-١٤:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٦٣٢
به مناسبت روز شوراها انجام شد؛

اجرای کمپین اطلاع‌ رسانی سیاست های شورای‌ پنجم

معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران از اکران کمپین اطلاع‌ رسانی سیاست‌های شورای‌ پنجم به مناسبت روز ملی شوراها خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، داوود دشتبانی ضمن اشاره به روز ملی شوراها (9 اردیبهشت) اظهار داشت: شورای شهر پنجم  طی مدت کوتاهی که از فعالیتش می‌گذرد، موفق شد تاثیر عمیق و مهمی  در گفتمان مدیریت شهری کشور ایجاد کند و روند توسعه شهری را از سیاست‌های بتونیستی و کالبدمحور به سمت سیاست های انسان محور و شهروند محور تغییر داد. در حال حاضر نیز روند فعالیت مدیریت شهری در اکثر شهرها متاثر از همین ادبیات و گفتمان و آرامش و ثبات در زندگی شهروندان به اولویت نخست سیاستگذاری های شهری بدل شده است.  معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تصریح کرد: بنا بر ضرورت آگاهی‌بخشی به شهروندان تهرانی در باره فعالیت‌ها و سیاست‌های  شورای پنجم، کمپین «روز شوراها» در ۷محور طراحی و اجرا شد. دشتبانی افزود: شفافیت برای تهران (مبارزه با فساد، شفافیت مالی و اداری با شهرداری شیشه‌ای)، تهرانِ مردم، تهرانِ فردا (پروژه‌های شهروند محور اولویت اصلی شهر) ، تهران فروشی نیست، (تراکم فروشی و توسعه کالبدمحور خط قرمز مدیریت شهری)، تهرانِ سبز، تهرانِ آباد (حفظ و توسعه محیط زیست و فضای سبز تهران)، تهران برای شهروندان (افتتاح ایمن خطوط مترو و ساماندهی اتوبوس های شهری و جایگزینی خودرومحوری با انسان محوری) و تهران، شهر انسان محور (گسترش و مناسب‌سازی پیاده‌راه‌ها و میدان گاه ها در شهر تهران) و باهم برای تهران (شورای شهر در کنار مردم علیه کرونا) محورهای اصلی این کمپین است.  وی ضمن اشاره به اکران تبلیغات محیطی در سطح شهر ادامه داد: متناسب با این عناوین، محتوای مورد نیاز در رسانه‌های مکتوب با همکاری روزنامه‌های همشهری، سازندگی، آرمان، اعتماد و ستاره صبح تهیه و منتشر شد. همچنین تبلیغات محیطی در معابر شهری، میادین‌ و مراکز میوه‌ و‌ تره‌ بار، ایستگاه‌های تاکسی، اتوبوسرانی و مترو نصب و اکران شد. شبکه پنجم صدا و سیما و رادیو تهران و رادیو جوان نیز با دعوت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران به همین مناسبت ما را در تبیین بهتر این محورها یاری کردند.

دشتبانی افزود: در طرح‌های این کمپین، برای اولین بار نماد‌های معروف شهر تهران به صورت سه‌بعدی اجرا و سعی شد با آشناپنداری تاثیر بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد شود.لازم به ذکر است ویدیوهای موشن‌‌گرافی نیز که به تشریح محتوای محورهای کمپین پرداخته است در طی هفته شورا ،در تلویزیون‌های شهری در سطح شهر، مترو ، میادین‌ میوه‌ و تره بار و شبکه‌های اجتماعی بازپخش خواهد شد تا شهروندان تهرانی از روند سیاستگذاری شورای پنجم مطلع‌ شوند. معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران در پایان از همکاری سازمان زیباسازی، میادین میوه و تره بار، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و شرکت بهره برداری مترو در اجرای این کمپین تشکر کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: