• دوشنبه ٨ ارديبهشت ١٣٩٩-١٥:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٩١
محسن هاشمی در مراسم بزرگداشت شهید خدمت دکتر وریجی بیان داشت:

حماسه بخش سلامت کشور در پاندمی کرونا، ماندگار خواهد شد

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شهادت دکتر وریجی که بر اثر مبتلا به کرونا اتقاق افتاده است تاکید کرد: قطعا این دوران سخت خواهد گذشت و بزودی شاهد بازگشت سلامتی، نشاط و پویایی به ایران خواهیم بود اما حماسه بخش سلامت کشور وجامعه پزشکان و پرستاران در پاندمی کرونا، ماندگار خواهد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم بزرگداشت شهید خدمت دکتر مهدی وریجی رییس درمانگاه منطقه 21 شهرداری تهران که با حضور خانوده شهید، حامد مظاهریان معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ برگزار شد اظهار داشت: بیش از دوماه است که کشور در شرایط ویژه ای بسر می برد و در این دوره، فشار بسیار سنگینی بر روی بخش سلامت قرار دارد که پس از دفاع مقدس که شاهد شهادت حدود 1400 نفر از جامعه پزشکی و سلامت کشور بودیم در پاندمی کرونا بیشترین شهید را این جامعه به کشور تقدیم کرده است و حتی از نظر مقایسه زمانی، تعداد شهدای بخش سلامت کشور در ماه، از دوران دفاع مقدس هم بیشتر است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قطعا این دوران سخت خواهد گذشت و بزودی شاهد بازگشت سلامتی، نشاط و پویایی به ایران خواهیم بود تاکید کرد: اما حماسه بخش سلامت کشور وجامعه پزشکان و پرستاران در پاندمی کرونا، ماندگار خواهد شد.

وی ادامه داد: دهها هزار هموطن که براثر ابتلا به این بیماری، تا آستانه مرگ و قطع امید رفتند و با تلاش و ایثار پزشکان، پرستاران و پرسنل بخش سلامت کشور به زندگی بازگشتند و این عزیزان وخانواده هایشان همواره خود را مدیون جامعه پزشکی مشور می دانند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهید دکتر وریجی نیز بعنوان یکی از پزشکان خدوم وبا اخلاص که در شرکت شهرسالم و مدیریت شهری فعال بود در ایام سخت کرونا با همه توان در خدمت جامعه بود و در آستانه سال نو و زمانی که هرخانواده و فرزندی می خواهد در کنار عزیزان خود باشد، بدلیل خدمت به مردم به کرونا مبتلا گردید.

محسن هاشمی یادآور شد امروز فرزندان، همسر وخانواده این عزیز، اگرچه غمگین از دست دادنش هستند اما با سربلندی و افتخار از او یاد می کنند و خانواده بزرگ مدیریت شهری و شهرداری تهران هم قدرشناس خدمات دکتر وریجی خواهند بود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان افزود: دکتر وریجی که در 6 سالگی پدرخود را از دست داده بود و فرزند شهید رحیم وریجی بود، جان خود را تقدیم مردمش کرد و غریبانه تشییع وتدفین شد، فرزندان او و خانواده بزرگ مدیریت شهری به پدر و پدربزرگ خود افتخار خواهند کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: