• پنج شنبه ٤ ارديبهشت ١٣٩٩-١٢:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٥٤٧
پیام نایب رئیس شورای شهر تهران به مناسبت هفته سلامت؛

مدافعان سلامت با از خود گذشتگی حامی سلامت جامعه بودند

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت : مردم کشور ما همانند مردم همه جهان قدردان از خودگذشتگی قشری هستند که با کمترین امکانات و بیشترین شجاعت و گذشتن از جان شیرین خود، در مقابل ویروسی ناشناخته که بشریت را با تهدید جدی روبرو ساخته است ایستادگی کردند تا سدی مقاوم در مقابل ویروس کرونا باشند.

 به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را به جامعه بهداشت و درمان کشور تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
 
 هفته سلامت امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با رنگ و بوی دیگری است. امسال و در این هفته مردم کشور ما همانند مردم همه جهان قدردان از خودگذشتگی قشری هستند که با کمترین امکانات و بیشترین شجاعت و گذشتن از جان شیرین خود، در مقابل ویروسی ناشناخته که بشریت را با تهدید جدی روبرو ساخته است ایستادگی کردند تا سدی مقاوم در مقابل ویروس کرونا باشند.
 
وی ادامه داد: هفته سلامت را که با شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» مقارن با روز بزرگداشت استاد سخن، سعدی شیرازی است به تمامی دست اندرکاران جامعه سلامت کشور از جمله همکاران خدوم و زحمت‌کشم در مجموعه شهر سالم شهرداری تهران تبریک می‌گویم. امید است که هرچه زودتر با نتیجه بخش شدن تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان که به شعر معروف «بنی‌آدم اعضای یک‌پیکرند...» معنایی تازه بخشیده و آن را برای همگان ملموس‌تر از پیش ساخته‌اند، شاهد ریشه کنی ویروس کرونا و بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: