• پنج شنبه ٢٨ فروردين ١٣٩٩-١٥:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٨٠
محمد جواد حق شناس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:

لزوم کمک های مالی مردم به یکدیگر در شرایط کرونایی

حق شناس گفت: مردم می توانند در کنار دستگاه های مسئول با کمک های مالی از یکدیگر حمایت کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شیوع کرونا زیان های هنگفتی برای مدیریت شهری در پی داشته است، گفت: فضاهای تجمعی بستر مهمی برای شیوع کرونا هستند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ما به عنوان مدیریت شهری هشدار می دهیم که آمدن مردم در فضاهای شلوغ زیان های غیر قابل جبرانی خواهد داشت.

او افزود: یک طرف موضوع جان باختن کسانی است که زندگی شان را به خاطر کرونا از دست می دهند و طرف دیگر هم مشکل قشر ضعیف در تامین هزینه های زندگی شان است.

حق شناس با تاکید بر اینکه مردم باید از طریق آگاهی به تصمیم برسند، گفت: بالا رفتن سطح آگاهی مردم سبب می شود آنها با جدیت بیشتری به یکدیگر کمک کنند.

او افزود: همچنین دولت و نهادهای حمایتی و عمومی، مانند هلال احمر، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و تشکل های مردمی باید در روزگار بحران به کمک مردم آیند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مردم در دوران جنگ با حضور در جبهه ها از کشور دفاع کردند، گفت: برخی هم که توانایی جسمی نداشتند، با کمک های مالی حمایت می کردند و در این شرایط هم مردم می توانند کمک های مالی خود را در کنار نهادهای مسئول کمک رسان افراد آسیب پذیر باشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: