• يکشنبه ٢٤ فروردين ١٣٩٩-١٧:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٥٥
علی اعطا تذکر داد

مدیران شهرداری براساس سیاست‌های شورای شهر تهران تصمیم گیری کنند

عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: چرا مدیران شهرداری در مجامع و شوراهایی که حضور پیدا می‌کنند، به سیاست هایی که از طرف شورای شهر دنبال می شود، توجه نمی کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا در جریان دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در بحث آغاز به کار طرح ترافیک از بیست و سوم فروردین ماه، متاسفانه شورای ترافیک تهران که نیمی از اعضای آن از مدیران شهرداری هستند، و به ریاست شهردار تهران برگزار می‌شود، مصوبه ای را‌ بر خلاف سیاست‌های فاصله گذاری اجتماعی تصویب کردند، گفت: این شورا خواستار آغاز اجرای طرح ترافیک شده بود.

وی اضافه کرد: تذکر من این است که چرا مدیران شهرداری در مجامع و شوراهایی که حضور پیدا می‌کنند، به سیاست هایی که از طرف شورای شهر دنبال می شود، توجه نمی کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اکثر اعضای شورا درباره اجرای طرح ترافیک موضع گیری کردند، و خواستار توقف آن شدند، عنوان کرد: اما شورای ترافیک تهران این کار را نکرد. و حتی واکنشی نشان نداد تا ستاد ملی کرونا راسا وارد عمل شد. و اجرای طرح ترافیک را لغو کرد که جای قدردانی از این ستاد دارد.

اعطا به مدیران ارشد شهرداری تهران تذکر داد که در مجامعی که حضور پیدا می‌کنند، براساس سیاست‌هایی که شورای اسلامی شهر تهران مقرر کرده تصمیم گیری کنند.

23-208

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: