• يکشنبه ٢٤ فروردين ١٣٩٩-١٧:١٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٥٤
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا:

مدیران شهری گزارش های روزانه وهفتگی از اقدامات مقابله با کرونا را به شورا ارائه دهند

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا خطاب به مدیران شهرداری گفت: ما نامحرم نیستیم وبرای برنامه ریزی ها نیاز به آمار انجام کارها در مقابله با کرونا داریم. لذا مدیران شهرداری این اکراه را کنار بگذارند و گزارش های روزانه و هفتگی از اقدامات در راستای مقابله با کرونا را به شورا ارائه دهند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل، محمد علیخانی در دویست و هشتمین جلسه شورا و پس از استماع گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران، گفت: باید ازعزیزان در حوزه خدمات شهری تشکرعملی و تقدیر شود. چرا که این عزیزان به ویژه در پسماند و بهشت زهرا(س) ایثار گرانه خدمت می کنند.

وی ادامه داد: موضوع مهم بازتاب این زحمات است و گزارش معاون شهردار باید در صدا و سیما پخش شود، تا عموم مردم از این اقدامات آگاه شوند.

وی همچنین افزود: علاوه بر این زحمات عزیزان شهرداری در لایروبی انهار و سیلاب ها در روزهایی که تهران شاهد بارش های فراوان بود نیز جای تقدیر دارد.

رییس کمیسیون عمران شورا در ادامه گفت: نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم، آمارهای متفاوتی  است که از تعداد فوتی هایی که در بهشت زهرا(س) در اثر کرونا دفن شده اند، ارائه می شود.عزیزان توجه داشته باشند که ما به عنوان نمایندگان مردم و ناظران بر شهرداری، به آمارهای رسمی نیاز داریم.

وی افزود: احساس کردم که مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اکراه آمارها را در اختیار ما  قرار دادند. لذا  اگر اعضای شورای شهر نامحرم هستند، پس تکلیف مردم چه باید باشد!

محمد علیخانی خطاب به مدیران شهرداری گفت: ما نامحرم نیستیم. وبرای برنامه ریزی ها نیاز به این آمار ها داریم. لذا مدیران شهرداری این اکراه را کنار بگذارند. و گزارش های روزانه و هفتگی از اقدامات در راستای مقابله با کرونا را به شورا ارائه دهند .

22-208

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: