• يکشنبه ٢٤ فروردين ١٣٩٩-١٥:١٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٤٠
سخنگوی شورای شهر:

شهرداری تهران در بحث مقابله با کرونا از دستگاه های اجرایی دیگر کاراتر بوده است

سخنگوی شورای شهر تهران با طرح سوالی از معاون شهردار تهران گفت: برخی اظهارات مبنی بر این است که تحریم ها در حوزه خدمات رسانی ما را با چالش هایی رو به رو کرده است. اما به لحاظ تامین تجهیزات و امکانات، اطلاعات دقیقی در دست نیست، و چالش هایی که شهرداری با آن مواجه شده، مشخص نیست.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا، عضو هیات رییسه و سخنگوی شورای شهر تهران پس از استماع توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری تهران، درباره اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت شهری در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، گفت: شهرداری تهران در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشتاز بوده و اقدامات انجام شده در این حوزه از سوی شهرداری، بعضاً از دستگاه های اجرایی دیگری که مسئولیت مستقیم تری داشتند، کارا تر بوده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از خدمات انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بوده است، اضافه کرد: ارزیابی ها نشان می دهند، شهرداری تهران در بحث اطلاع رسانی با موضوع کرونا بسیار خوب ظاهر شده است، و در همین مدت بیش از ۴٠٠ برنامه رادیویی و تلویزیونی به سمع و نظر شهروندان رسیده، که مرکز ارتباطات شهرداری تهران در تهیه و تولید آن نقش داشته است.

سخنگوی شورای شهر تهران به طرح سوالی از معاون شهردار تهران پرداخت، و گفت: برخی اظهارات مبنی بر این است که تحریم ها در حوزه خدمات رسانی ما را با چالش هایی روبه رو کرده است. شهرداری تهران در همین زمینه فعالیت های دیپلماسی نیز انجام داد. اما به لحاظ تامین تجهیزات و امکانات اطلاعات دقیقی در دست نیست، و چالش هایی که شهرداری با آن مواجه شده مشخص نیست.

اعطا تاکید کرد که اعضای شورای شهر بعضا در دسترسی به اطلاعات با مشکلاتی مواجه می شوند، و بعضی از سازمان ها حتی اعلام کردند که اطلاعات لازم در این زمینه را نمی توانند از فاوای شهرداری دریافت کنند.

8-208

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: