• يکشنبه ٢٤ فروردين ١٣٩٩-١٣:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٣٥
شهربانو امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران:

پسماند عادی پس از شیوع کرونا از 4800 به 7000 تن رسیده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، خواستار ارائه گزارش از تعداد مبتلایان به کرونا در این سازمان شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموربین الملل شورای اسلامی شهر تهران شهربانو امانی در دویست و هشتمین جلسه شورا پس از استماع گزارش مجتبی یزدانی، با بیان اینکه این بهار، خزان زندگی بسیاری از همشهری ها و هموطنان ما شد، گفت:  به همه خانواده هایی که نتوانستند برای عزیزان از دست رفته خود سوگواری کنند، تسلیت عرض می کنم و آرزوی بهاری بهتر برای هموطنان دارم. از همه همکارانم که در خط مقدم مبارزه با کرونا و در خدمات شهری فعالیت می کنند، تشکر می کنم و برای آنها آرزوی سلامتی دارم.

وی دامه داد: در بازدیدی که از سازمان پسماند، آتش نشانی و برخی دیگر از سازمان ها داشتم، لازم می بینم که از فعالیت های فداکارنه آنها که در کف میدان مبارزه با کرونا حضور دارند، قدردانی کنم.

امانی با اشاره به افزایش پسماند پس از شیوع کرونا، گفت: در سازمان پسماند قبل از شیوع کرونا، پسماند عادی حدود 4800 بوده که این میزان پس از شیوع به 7000 تن رسیده، و میزان پسماند بیمارستانی نیز از حدود 70 الی 80 تن، به 110 تن رسیده است و بر حجم کار افزوده شده است. از آقای یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران می خواهم که مراتب سپاس و قدردانی  یکان یکان ما را به کارکنان این سازمان برسانند.

امانی ادامه داد: یکی از مسائلی که این دغدغه را برای من به وجود آورد که از سازمان بهشت زهرا(س)، سازماند پسماند و برخی دیگر از سازمان ها بازدید داشته باشم، در واقع نظارت بر سلامت پرسنل و حفظ سرمایه انسانی بود. معاونت خدمات شهری یکی از پرکارترین معاونت ها، به ویژه از زمان آغاز شیوع کرونا است. و از آقای یزدانی هم می خواهم که توضیح بدهند، چند نفر تا کنون از این سازمان به کرونا مبتلا شده اند.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه در برخی از مساجد، هیات ها و اماکن زیارتی، فعالیت هایی برای حمایت از کادر پزشکی و سایر سازمان های درگیر، فعالیت هایی آغاز شده است، گفت: در این اماکن مواد غذایی و اقلام بهداشتی تهیه می شود، و چون شهرداری نیز در این زمینه مشارکت دارد، تقاضا دارم که بر این اقدامات خیرخواهانه نیز نظارت صورت بگیرد، تا از رعایت استاندارهای لازم اطمینان حاصل شود.

سوال بعدی من از آقای یزدانی این است، که با توجه به اینکه ما هنوز به خط قرمز و پیک شیوع کرونا نرسیده ایم، چه اقداماتی برای مراقبت از جان و وضعیت روان کارکنان انجام می شود؟

5-208

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: