• يکشنبه ٢٤ فروردين ١٣٩٩-٠٩:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٤٣٠
رییس شورای اسلامی شهر تهران:

رسانه های ملی و مجازی خدمات پرسنل زحمت کش مدیریت شهری را پوشش بدهند

رییس شورای اسلامی شهر تهران از شیوه انعکاس خدمات پرسنل زحمت کش مدیریت شهری انتقاد کرد، و افزود: در این ایام با توجه به حجم زیاد بارندگی ها، در شرایط سخت کرونا مشغول پاکسازی معابر و کانال های پساب در سطح شهر هستند. در طول دوماه گذشته نیز پاکبانان و نظافت گران شهر، جمع آوری و دفع پسماند بخصوص پسماند عفونی، سازمان بهشت زهرا، شرکت شهر سالم ، سازمان آتش نشانی و فروشگاه شهروند عملا بدون تعطیلات و فراتر از زمان عادی مشغول خدمت رسانی بوده اند. جا دارد رسانه ملی و رسانه های مجازی همگام با پرسنل بخش سلامت، زحمات این عزیزان را نیز پوشش بدهند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای دویست و هشتمین جلسه شورا با اشاره به آغاز فعالیت ادارات در تهران با دو سوم کارمندان، گفت: از هفته آینده فعالیت اصناف نیز آغاز می شود که این فعالیت ها موجب افزایش تردد در سطح شهر و ازدحام در سیستم حمل و نقل عمومی خواهد شد.

محسن هاشمی با بیان اینکه وزارت بهداشت، حمل و نقل عمومی را مهمترین عامل شیوع کرونا و موثرتر از فعالیت مدارس و دانشگاه ها و همچنین فعالیت اصناف اعلام کرده است، افزود: نگرانی جدی در مورد ایجاد موج  شیوع پاندمی* کرونا وجود دارد که همزمانی آن با ماه مبارک رمضان و تضعیف سیستم ایمنی شهروندان روزه دار، پیامدهای نگران کننده ای را بدنبال دارد.

محسن هاشمی گفت: انتظار مدیریت شهری آن است که در تصمیمات ستاد ملی و شهری کرونا، همه جوانب سنجیده و از تجربیات و تخصص مدیریت شهری و شورای شهر استفاده شود.

رییس شورای اسلامی شهر تهران از شیوه انعکاس خدمات پرسنل زحمت کش مدیریت شهری انتقاد کرد، و افزود: در این ایام با توجه به حجم زیاد بارندگی ها، در شرایط سخت کرونا مشغول پاکسازی معابر و کانالهای پساب در سطح شهر هستند. در طول دوماه گذشته نیز پاکبانان و نظافت گران شهر، جمع آوری و دفع پسماند بخصوص پسماند عفونی، سازمان بهشت زهرا، شرکت شهر سالم ، سازمان آتش نشانی و فروشگاه شهروند عملا بدون تعطیلات و فراتر از زمان عادی مشغول خدمت رسانی بوده اند. جا دارد رسانه ملی و رسانه های مجازی همگام با پرسنل بخش سلامت، زحمات این عزیزان را نیز پوشش بدهند.

محسن هاشمی همچنین از معاونت فرهنگی – اجتماعی و سازمان فرهنگی - هنری شهرداری خواست تا برنامه های ویژه خود را در سه محور برای ماه مبارک رمضان، ترمیم آلام خانواده های مصیبت زده در ماه های اخیر که بدلیل عدم امکان برگزاری مجالس ترحیم و تسلی توسط نزدیکان دچار آسیب روحی و سوگ خاموش شده اند، و همچنین تقویت و حمایت از فعالیت های خیریه، و کالاهای بهداشتی و خوراکی نیازمندان را تامین نمایند.

*پاندمی: همه گیری

1-208

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: