• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-٢٠:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٩٧
در صحن به تصویب رسید

برگزاری جلسه های فوق العاده شورا به صورت مجازی

اعضای شورا با برگزاری جلسه های فوق العاده در روزهای سه شنبه به صورت مجازی و ویدیو کنفرانس تا پایان بحران کرونا موافقت کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموربین الملل شورای اسلامی شهر تهران، در دویست هفتمین جلسه شورا بررسی طرح دو فوریت برگزاری جلسات فوق العاده شورا به صورت مجازی تا پایان بحران کرونا در دستور قرار گرفت.

بر اساس این طرح تا پایان بحران کرونا جلسات روزهای یکشنبه به صورت عادی و در صحن علنی شورا ، اما جلسات روز سه شنبه (4 جلسه در ماه) به صورت ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

حجت نظری در ادامه بررسی این طرح گفت: در آیین نامه شورا ها مصوب هیات وزیران، محل برگزاری جلسات شورا فقط صحن شورا است. لذا برگزاری جلسات به این صورت خلاف قانون است، و هیات تطبیق نیز آن را رد می کند.

سید محمود میر لوحی نیز گفت : در جلسات گذشته هم توضیح داده شد. طبق مصوبه دولت، شورا حداقل ماهانه می بایست دو جلسه داشته باشد. لذا اگر بر طبق همین فرمول هم بخواهیم اقدام کنیم، باز دو برابر مصوبه دولت جلسه خواهیم داشت. 

وی افزود: باید بپذیریم شرایط حاضر شرایط جنگی است. همچنان که دنیا این موضوع را قبول کرده است. لذا در چنین شرایطی برگزاری جلسات آن هم فقط جلسات فوق العاده که در آن صرفا مباحث مطرح می شود، و رای گیری به جلسات صحن موکول خواهد شد، اشکالی ندارد.

در نهایت این طرح به رای گذاشته شد و با 15 رای موافق به تصویب رسید.

16-207

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: