• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-١٦:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٩٥
علی اعطا در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران:

به جای تاکید بر تعطیلی اصناف، بهتر بود بر تعطیلی ادارات تاکید کنیم

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به فاصله گذاری هوشمند گفت: وقتی بحث فاصله گذاری اجتماعی مطرح شد، از قرنطینه یک قدم عقب نشینی کردیم. حالا سوال این است که آیا فاصله گذاری هوشمند هم یک قدم عقب نشینی نسبت به فاصله گذاری اجتماعی است؟

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علی اعطا در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به جای تاکید بر تعطیلی اصناف بهتر بود بر تعطیلی ادارات تاکید کنیم، گفت: شاید اگر برخی از ادارات دولتی تعطیل می شدند، هیچ اتفاقی نمی افتاد. اما وقتی اصناف تعطیل می شوند، انواع و اقسام مشکلات اقتصادی به وجود می آید و دولت هم نمی تواند حمایت موثری انجام دهد.

او اضافه کرد: این جای سوال است که چرا در مورد اصناف تا این اندازه سخت گیری می کنیم و پافشاری داریم تا ادارات باز بمانند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: .موضوع دیگر، بحث سلسله مراتب در حوزه تصمیم گیری است.  قرار بر این بود که تصمیمات ستاد استانی با ضمانت اجرایی نظارت دادستانی اجرا شود. این به این معنی است که تصمیمات لازم اجرا است.

اعطا تاکید کرد که اما این موضوع در ستاد ملی کرونا نادیده گرفته می شود. یکی از این موارد مربوط به تعطیلی حمل و نقل عمومی است.

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به فاصله گذاری هوشمند گفت: وقتی بحث فاصله گذاری اجتماعی مطرح شد از قرنطینه یک قدم عقب نشینی کردیم. حالا سوال این است که آیا فاصله گذاری هوشمند هم یک قدم عقب نشینی نسبت به فاصله گذاری اجتماعی است؟

14-207

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: