• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-١٣:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٨٧
شهربانو امانی، پس از استماع گزارش علیرضا زالی:

ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت و دولت هماهنگی برای این شرایط نداشته اند

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه از فرصت تعطیلات عید برای مقابله با شیوع کرونا به درستی استفاده نشد، گفت: ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و دولت است، همراهمی و هماهنگی را که برای این شرایط ضروری است، نداشته اند. من از روز اول نیز گفتم که شیوع این ویروس جان وطن را در خطر قرار داده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در دویست و هفتمین جلسه علنی شورا، پس از استماع گزارش علیرضا زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونا، گفت: ایرانی‌ها همیشه ابتدای سال می‌گویند، انشاءالله سالی بهتر از سال گذشته داشته باشید و سال 98 سال بسیار سختی بود. اما متاسفانه امروز طبق گزارش‌هایی که موجود است، مجبور هستیم که بگوییم امسال دریغ از پارسال و فرصت‌سوزی یکی از ضعف‌های جدی مدیریت کشور است.

وی ادامه داد: ویروس کرونا امروز مدیریت کشور را به یک هم آورد فرا خوانده است. متاسفانه با توجه به اینکه اکثریت جمعیت کشور در تهران و کانون قدرت نیز در تهران قرار گرفته است، از جمله قدرت تصمیم‌گیر و تصمیم ساز. لذا ستاد ویژه‌ای برای مبارزه با کرونا نیز در تهران تشکیل شده است.

امانی ضمن اشاره به اینکه از فرصت تعطیلات عید به درستی استفاده نشد، گفت: همانطور که شما گزارش کردید، ما می‌توانستیم از دو هفته تعطیلات عید استفاده کنیم. اما به دلایل متعدد مدیریتی، حداقل اسما گفته می‌شود، ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت و دولت است، همراهمی و هماهنگی را که برای این شرایط ضروری است، نداشته اند. من از روز اول نیز گفتم که شیوع این ویروس جان وطن را در خطر قرار داده است.

وی اظهار داشت: من نمی‌دانم کی قرار است پاسخگو باشید. از جمله تصمیماتی که شما اشاره کردید و در مدیریت شهری اتفاق افتاد، تلاش شورای شهر و مدیریت شهری برای تعطیلی مهم‌ترین کانون‌های انتقال ویروس کرونا بود که متاسفانه مورد قبول قرار نگرفت.مانند تعطیلی حمل‌ونقل عمومی، و امروز می‌بینیم در سازمان اتوبوسرانی 40 نفر درگیر کرونا شده اند.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در شرکت مترو 35 نفر به کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: در حال حاضر هم انتظار دارم توضیح داده شود چه تدابیری اندیشیده شده است تا کارکنان سازمان بهشت زهرا به این بیماری مبتلا نشوند؟

8-207

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: