• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-١٣:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٨٦
سالاری خطاب به مسئولین وزارت بهداشت:

برای مردم تبیین کنید که اگر این روند ادامه پیدا کند، کشور دچار چه بحرانی خواهد شد

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خطاب به مسئولین وزارت بهداشت گفت: با محافظه کاری ها به جایگاه و محبوبیت کادر درمانی و وزرات بهداشت لطمه نزنید.

به گزارش معاونت ارتباطات و اموربین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر تهران که با حضور علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی نظیر کادر درمانی کشور و وزارت بهداشت اظهار داشت: در شرایط بحرانی این روزها، کادر درمانی، نظام پزشکی و وزارت بهداشت بهترین عملکرد را داشته و جایگاه ویژه ای را کسب کرده اند. اما مسئولین وزارت بهداشت باید توجه داشته باشند که با محافظه کاری و ملاحظه کاری به این جایگاه لطمه وارد نکنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها مسئولین وزارت بهداشت دچار ملاحظه کاری شده اند و با مردم صریح صحبت نمی کنند. در شرایط فعلی مردم باید واقعیت ها را بدانند. حتی اگر به قیمت استعفا یا عزل شما، دکتر نمکی و یا آقای جهانپور باشد.

سالاری تاکید کرد: دچار محافظه کاری نشوید و آنچه را لازم است، بگویید و برای مردم تبیین کنید که اگر این روند ادامه پیدا کند، کشور دچار چه بحرانی خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه محافظه کاری های امروز  قطعا در اذهان عمومی و تاریخ ثبت خواهد شد، افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد های استانی باید کمیته هایی را با حضور متخصصان و صاحبنظران تشکیل دهند و پیامدهای حاکی از کرونا را در ابعاد مختلف زندگی مردم بررسی و سناریوهای نحوه مواجهه با چالش ها را احصا، ابلاغ و به مردم اطلاع رسانی کنند. اما متاسفانه هم رییس جمهور، هم وزیر بهداشت و هم شما چندان صریح و واضح با مردم صحبت نمی کنید. اکنون مجموعه ای از سوالات در اذهان عمومی وجود دارد که هیچکس به آن ها پاسخ نمی دهد.

7-207

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: