• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-١٣:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٨٥
الهام فخاری:

شورای پایتخت از ظرفیت رسانه ای، سیاسی و اجتماعی خود برای پشتیبانی از تصمیم‌های مدیریت ستاد مقابله با کرونا استفاده کند

عضو شورای شهر تهران با سپاسگزاری از روحیه صبور و شکیبایی دکتر زالی و برخی از همکارانشان در برابر تناقض ها و تعارض هایی که در این شرایط بسیارمتفاوت و خاص تحمل و مدیریت کردند، گفت: شورای پایتخت باید از ظرفیت رسانه ای، سیاسی و اجتماعی خود برای پشتیبانی از تصمیم‌های تخصصی و فنی مدیریت ستاد مقابله با کرونا بیشتر استفاده کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران با سپاسگزاری از روحیه صبور و  شکیبایی دکتر زالی و برخی از همکارانشان در برابر تناقض ها و تعارض هایی که در این شرایط بسیارمتفاوت و خاص تحمل و مدیریت کردند گفت: همان طور که فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا اشاره کردند، هنوز با شرایط اضطراری درگیر هستیم، و به هیچ وجه از شیب افزایش کرونا عبور نکردیم. از این رو باید شورای پایتخت از ظرفیت رسانه ای، سیاسی و اجتماعی خود برای پشتیبانی از تصمیم‌های تخصصی و فنی مدیریت ستاد بیشتر استفاده کند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران افزود: ظرفیت کارشناسی ستاد مهم و ملاک است. اما دیده ایم متاسفانه آنچه در ستاد تصویب و اعلام می شود، در سایر بخش های کشور مورد تعدیل قرار می گیرد. اکنون به وضعیتی در تهران رسیدیم که نه قرنطینه و نه فاصله گزاری اجتماعی اجرایی نشده است.

عضو شورای شهر خطاب به زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران گفت: شما بیش از همه می‌دانید، اساسا فاصله گزاری اجتماعی مطلق در تهران اتفاق نیفتاد. این موضوع تنها مطرح شد، و تلاش هایی هم از سوی ستاد صورت گرفت. اما همکاری بین سازمانی نیاز داشت و ناهماهنگی هایی رخ داد، و کار را بسیار سخت تر کرد. اکنون باید به ستاد کمک کرد که با مطرح کردن فاصله گزاری هوشمند و بی‌توجهی به ضرورت فاصله‌گذاری قطعی، فضا بدتر نشود. برای نمونه از ظرفیت نهادی شورا استفاده کنیم و مصوبه ای داشته باشیم که اگر قرار است مترو بر اساس نظر کارشناسان متوقف شود، مصوب و انجام شود.

الهام فخاری گفت:هر یک نفر که کشته شود، همه در برابر آن مسئولیم. ضمن اینکه بازگشت به کار به معنی چرخش و حرکت افراد، فقط در شهر تهران نیست.شاهد این چرخش از شهرهای پیرامونی به سمت تهران هستیم. این مورد شرایط را بدتر می کند. تناقض بین نهادی مشکل اساسی است. همانطور که در گذشته طی نامه ای خطاب به دکتر زالی نیز اعلام کردم، از ظرفیت شورا استفاده شود تا این تناقض بین نهادی کمتر گردد.

6-207

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: