• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-١٢:٥١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٨٤
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:

صدای غیرواحدی از ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا شنیده می شود

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، گفت: صدای غیر واحدی از ستاد مدیریت بحران بیماری کرونا به گوش می رسد و مردم احساس بی پناهی می کنند و حس می کنند کسی بالای سرشان نیست.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سیدحسن رسولی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بعد از ارائه گزارش رییس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا در استان تهران، اظهار کرد: آقای زالی، برخلاف آنچه فرمودید که انسجام و هماهنگی در ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا قابل لمس است، به نظر می رسد این ستاد دچار بحران بوده و این موضوع یکی از نقاط ضعف جدی اداره کشور در شرایط فعلی است.

وی ادامه داد: دلیل بحران این است که دو تن از مقامات ارشد کشور؛ یکی گفت از شنبه کار تمام است و به شرایط عادی باز می گردیم، و دیگری هم، سردار بزرگواری است که گفت از پس فردا خلوت سازی می کنیم. مردم اثرات هیچ کدام از این دو تصمیم را ندیدند. صدای غیر واحدی از مدیریت بحران به گوش می رسد، و مردم احساس بی پناهی می کنند، و حس می کنند کسی بالای سرشان نیست.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تاکید کرد: شهرداری تهران از حیث مالی نفس های آخر را می کشد. با توجه به کاهش شدید منابع درآمدی اگر توزیع بخشی که مدنظر آقای روحانی و وزیر بهداشت در منابع مالی ادامه داشته باشد، با کمال تاسف در روزهای آینده مجبور هستیم به دلیل خالی بودن جیب این خدمات را ادامه ندهیم. خواهش می کنم در توزیع منابع حاکمیتی و فرابخشی، به شهرداری هم توجه داشته باشید.

5-207

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: