• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-١٢:٠١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٨٢
حسن خلیل آبادی به رییس ستاد ملی مقابله با کرونا یادآور شد

مشکلات بیماری و پسماند در سکونتگاه های غیر رسمی و حریم تهران بیشتر است

رییس شورای شهرستان ری و رییس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات اپیدمی* بیماری و پسماند در سکونتگاه های غیر رسمی و حریم تهران بیشتر است. لذا باید به زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان هایی مانند ری بیشتر توجه شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین المل شورای اسلامی شهر تهران، حسن خلیل آبادی در دویست و هفتمین جلسه شورا و پس از سخنان علیرضا زالی، رییس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا در استان تهران در ارائه گزارش اقدامات ستاد در صحن شورا، گفت: در ابتدا از زحمات این ستاد و همه عزیزانی که در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا تلاش می کنند، تشکر می کنم و به روح عزیزانی که جانشان را در این راه از دست داده اند، درود می فرستیم.

وی ادامه داد: با این حال چند نکته باید یاد آوری شود: نخست آنکه سامانه 4030در پاسخگویی به شهروندان اختلال دارد. به صورتی که در تماس با این سامانه، بعد از 20 دقیقه انتظار، موفق به اتصال به کارشناسان نشده، و باید توجه بیشتری در پاسخگویی به شهروندان شود.

خلیل آبادی در ادامه افزود: بنده چون در جایگاه  رییس شورای شهرستان ری هستم، باید بگویم که مشکلات  پسماند، اپیدمی شیوع ویروس در  سکونتگاه های غیر رسمی بیشتر است. لذا باید به زیر ساخت های درمانی و بهداشتی در شهرستانی مانند ری بیشتر توجه شود. بویژه دو بیمارستان فیروز آبادی و شهدای هفت تیر ری که ساختار قدیمی دارند.

 وی ادامه داد: مشکل دیگری که داریم، بحث درمان و بهداشت است که در شهرستان ری،  دو بخش و دانشگاه مجزا متولی آن هستند و باید به این مورد هم توجه شود.

خلیل آبادی در پایان خواستار توجه ویژه به پادگان ها و زندان ها نیز شد و گفت: در سرکشی ها و برنامه ریزی های ستاد ملی مقابله با کرونا، این اماکن نیز نباید فراموش شوند.

*اپیدمی: همه گیری

3-207

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: