• سه شنبه ١٩ فروردين ١٣٩٩-٠٩:١٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٧٩
زهرا صدر اعظم نوری پس از بازدید سرزده اعضای شورای شهر تهران خبر داد

۱۶ هزار کارگر میادین میوه و تره بار هر روز چکاپ می شوند

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از آغاز به کار بازرسان ویژه نامحسوس جهت رصد رعایت نکات بهداشتی در بازارهای میوه و تره‌بار شهر تهران خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدر اعظم نوری با اشاره به بازدید سر زده اعضای کمیسیون سلامت ،محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از بازارهای میادین میوه و تره بار شهرداری تهران  در روز گذشته  گفت: در راستای مصوبات کمیته مقابله با ویروس کرونا بازدید نامحسوسی از میادین میوه و تره بار داشتیم.براساس نظر سنجی از مردم و شرایط کلی میادین وضعیت رضایت بخش بود.

او ادامه داد: ۱۶ هزار کارگر در این میادین مشغول به کار هستند که هر روز چکاپ می شوند حتی تعدادی از آنها در روزهای اول مبتلا به کرونا شده‌اند که سازمان به سرعت آنها را شناسایی کرده و تحت درمان قرار گرفته‌اند .

نوری اضافه کرد: اما با این وجود طی جلسه ای که با معاون خدمات شهری و ریاست سازمان میوه و تره‌بار داشتیم به چند نکته دیگر نیز تاکید شد؛ نحوه گند زدایی و ضد عفونی کردن میادین،استفاده از شیشه به جای پلاستیک جهت جداکردن کانتر فروشنده و خریدار ،اطلاع رسانی صوتی در محوطه همه میادین میوه و تره بار و تامین مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده خریداران در بدو ورود از جمله تاکیدات ما بعد از بازدید از میادین میوه و تره بار بود.

نوری با اشاره به فعالیت نامحسوس بازرسان ویژه در میادین میوه و تره بار گفت :میادین میوه و تره بار مستقیما با سلامت مردم در ارتباط هستند. بنابراین نظارت بر آنها باید قوی تر از سایر قسمت‌ها باشد. به همین دلیل طی روزهای آینده بازرسی های ویژه ای به طور نامحسوس نحوه رعایت نکات بهداشتی در میادین را رصد و چک می‌کنند.

به گفته وی؛ بسته‌بندی کردن بیشتر محصولات عرضه شده در میادین و همچنین توسعه فروش اینترنتی موضوعات دیگری بود  که در این جلسه به آن اشاره شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: