• دوشنبه ١٨ فروردين ١٣٩٩-٠٢:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٧٨
در دویست و هفتمین جلسه

علیرضا زالی، رییس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا به شورای اسلامی شهر تهران گزارش می دهد

اعضای شورای اسلامی شهر تهران فردا میزبان علیرضا زالی، رییس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا در استان تهران به منظور ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروس خواهند بود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران  روز سه شنبه 19 فروردین ماه سال 99 در ساعت 8:45 صبح لغایت 11  در محل تالار شورا برگزار می شود.

این جلسه با نطق پیش از دستور مجید فراهانی آغاز می شود. در ادامه جلسه، علیرضا زالی، رییس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با این ویروس ارائه خواهد داد.

همچنین در این جلسه لایحه" ضوابط تشکیلاتی شهرداری تهران" و نیز "تعیین  نرخ بهای خدمات و صدور گواهی زیست محیطی موتورها و خودروهای دیزلی با کاربری عملیات عمرانی بررسی خواهد شد.

در ادامه جلسه، لایحه اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند و گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی"سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی 1393"  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

از دیگر دستورجلسه های این روز، بررسی طرح " الزام شهرداری تهران به ارایه لایحه الزام ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی بلند مرتبه به پیش بینی، طراحی و نصب زیر ساخت های مورد نیاز ارتباط رادیویی و فیبر نوری"  خواهد بود.

همچنین انتخاب دو نفر از مسئولین سازمان های مردم نهاد مرتبط با موضوع خانواده و دو نفر کارشناس خبره جهت عضویت در ستاد حمایت از خانواده، موضوع بند های 11 و 14 ماده سوم مصوبه "طرح حمایت از بنیاد خاواده " و نیز "انتخاب یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد مدیریت جمعیت شهر تهران نیز از دستورهای دیگر جلسه دویست و هفتم خواهد بود.

در این جلسه گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی "سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای سال مالی 93"  نیز ارائه خواهد شد. بررسی لایحه مجوز واگذاری حق بهره برداری از 8 مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران نیز از دستور های دیگر جلسه فردا خواهد بود.

و در ادامه بررسی گزارش حسابرس رسمی شورا در خصوص حسابرسی" اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران برای سال مالی 93 " و نیز "معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برای سال مالی 93" نیز از دستورهای دیگر جلسه فردا می باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: