• يکشنبه ١٧ فروردين ١٣٩٩-٢٣:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٧٧
افشین حبیب زاده در نامه به پیروز حناچی خواستار شد

تامین لوازم حفاظت فردی کارکنان و نیروهای پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران در نامه‌ای به شهردار تهران خواستار تامین لوازم حفاظت فردی مورد نیاز کارکنان و نیروهای پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری، پایش و غربالگری مستمر کارگران و کارمندان و تخصیص منابع مالی لازم جهت اهدا پاداش و تشکر از تلاشگران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، افشین حبیب زاده در نامه‌ به شهردار تهران خواستار نظارت مستمر بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد در جهت حفظ سلامتی و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان آنان شد.

افشین حبیب‌زاده عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتشار این نامه در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان شهرداری تهران در بخش‌های مختلف که از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور داشتند، می‌‌بایست ضمن توجه به حفظ سلامتی و تامین اقلام مورد نیاز کارکنان شهرداری، در خصوص نیروهای پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری نیز اقدامات لازم صورت پذیرفته و عملکرد آنها در این خصوص به طور مرتب مورد پایش و نظارت قرار گیرد.

در این راستا، در نامه‌ای به شهردار تهران خواستار تامین لوازم حفاظت فردی مورد نیاز کارکنان شهرداری و نیروهای پیمانکار طرف قرارداد با شهرداری، پایش و غربالگری مستمر کارگران و کارمندان و تخصیص منابع مالی لازم جهت اهدا پاداش و تشکر از تلاشگران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا شدم.

متن نامه به این شرح است:

جناب آقای پیروز حناچی

شهردار محترم تهران

با سلام و احترام؛

ضمن تبريك سال جديد و آرزوي موفقيت و تندرستي براي جنابعالي و كليه كاركنان خدوم شهرداري تهران، همانگونه كه مستحضريد تاكنون كشورهاي بسياري با اپيدمي كرونا مواجه شده‌اند كه اين موضوع بر روي سلامت رواني و جسماني كارگران خدمات عمومي و نيروهاي بخش هاي درماني تاثير زيادي گذاشته است.

كشورهاي مختلف متناسب با نوع ساختار اجتماعي و دولتي در جهت كاهش آسيب هاي ناشي از اين اتفاق در تلاش هستند و در كشور ما نيز اقدامات مختلف متناسب با ارتباط حوزه هاي خدمات رسان توسط دولت و ساير نهادهاي ملي صورت گرفته است.در اين راستا اقداماتي موثر از سوي شهرداري تهران صورت گرفته است كه قابل تقدير و تشكر مي باشد. اما آنچه مسلم است بيشتر اين اقدامات پيشگيرانه در مورد كارگران و كارمندان درون سازماني صورت گرفته است كه با توجه به نقش نظارتي شهرداري تهران در وظايف برون سپاري شده، مي بايست نظارت و پايش مستمر بر عملكرد پيمانكاران درخصوص اقدامات پيشگيرانه در جهت حفظ سلامت كارگران وكارمندان و تامين اقلام و لوازم بهداشتي مورد نياز آنان انجام پذيرد.

باعنايت به مطالب فوق الذكر خواهشمند است نسبت به:

۱-تامين لوازم حفاظت فردي مورد نياز حوزه خدمات شهري (كاركنان سازمان آتش نشاني اعم از كاركنان حوزه عملياتي و ستادي و سازمان مديريت پسماند)، حمل و نقل و ترافيك (رانندگان شركت واحد اتوبوسراني،تاكسيرانان و شركت مترو) و حوزه سلامت (كاركنان شركت شهر سالم) و نيز پيمانكاران طرف قرارداد با شهرداري تهران در حوزه هاي مذكور.

۲-پايش و غربالگري مستمر كارگران و كارمندان  شاغل در حوزه هاي مختلف ذكر شده در بند.

۳-تخصيص منابع مالي لازم جهت اهداء پاداش و تشكر از تلاشگران خط مقدم مبارزه با بيماري كرونا.

دستورات لازم معمول و نتيجه را به اين حوزه اعلام نمایید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: