• يکشنبه ١٧ فروردين ١٣٩٩-١٠:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٦٥
مجید فراهانی:

با اقدام به موقع و موثر شاهد توجه به خدمتگزاران عرصه مقابله با کرونا باشیم

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری به لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در جریان صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه فراگیری ویروس کرونا در شهر و کشور عزیزمان، زمینه ساز ابتلای تعدادی از همشهریان و هموطنان عزیز به این ویروس را فراهم ساخته است. برای همه مبتلایان آرزوی سلامت و بهبودی در سایه عنایات امام الرئوف (ع) را دارم و برای درگذشتگان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی را خواستارم.

او افزود:  امیدوارم در سایه رحمت الهی شاهد گشایش پس از این سختی باشیم. شهرداری به عنوان یک سازمان خدماتی موظف به ارائه خدمات و تامین نیازهای زندگی شهروندان است.

فراهانی تصریح کرد: پایداری خدمات شهر در سایه تلاش و زحمات جامعه کارکنان زحمتکش شهرداری فراهم گردیده است. به عنوان نماینده مردم شریف تهران از خدمات یکایک افرادی که در این ایام برای مردم تلاش کرده اند، تشکر می کنم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خدمات برخی کارکنان گفت:  این پایداری خدمات برای برخی کارکنان و کارگران خدمت رسان شهرداری بهای سنگینی داشته است. متاسفانه در این میان تعدادی از کارگران و کارمندان عزیزمان را از دست دادیم. تعدادی دیگر به علت ابتلای به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

فراهانی تاکید کرد: در این شرایط توجه به نیازهای روحی، روانی، مادی و معنوی خانواده این عزیزان و ایفای وظیفه انسانی، سازمانی امری لازم توجه است که نباید مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.بر همین اساس پاسخ به دغدغه های خانواده متوفیان و پی گیری احوال افراد بستری در بیمارستان باید در کنار توجه به خدمت رسانی پایدار برای مردم مورد توجه قرار گیرد.   

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران افزود: بر همین اساس با استناد به بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره «لزوم توجه به خانواده کارکنان و کارگران شهرداری مبتلا به کرونا و درگذشتگان ناشی از ابتلا در جریان خدمت رسانی» تذکر می دهم.

فراهانی ادامه داد: انتظار دارم با استفاده از ظرفیت های موجود در بودجه سال 1399 به ویژه اعتبارات مربوط در بخش کمک های بلاعوض و یارانه ها، اقدام لازم در اسرع وقت برای کاستن از دغدغه خانواده های این عزیزان به عمل آید.

او در پایان تصریح کرد: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام جناب آقای دکتر حناچی ،شهردار محترم تهران شاهد توجه بیش از پیش شهرداری تهران به کارکنان و کارگران خدوم شهرداری به ویژه خدمتگذاران عرصه مقابله با فراگیری و شیوع کرونا باشیم.

2-206

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: