• يکشنبه ٢٥ اسفند ١٣٩٨-٠١:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٢٤
تشکر سید محمود میر لوحی

خانواده بزرگ شهرداری در همه عرصه ها خدمات ارزشمند داشته اند

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا گفت: سال 98 با سیلاب آغاز شد، و حوادث آبان ماه را از سر گذراندیم و در پایان سال بحث کرونا پیش آمد. با این حال مجموعه خانواده بزرگ شهرداری در همه این عرصه ها خدمات ارزشمند و تلاش بسیار گسترده ای داشته اند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید محمود میر لوحی در دویست و پنجمین جلسه شورا ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری تهران در سال 98 گفت: به آقای حناچی و همکاران پر تلاششان در خصوص زحمات و خدمات گسترده شان در سال 98 خدا قوت می گویم.

وی ادامه داد: سال 98 با سیلاب آغاز شد، حوادث آبان ماه را از سر گذراندیم و در پایان سال بحث کرونا پیش آمد. با این حال مجموعه خانواده بزرگ شهرداری در همه این عرصه ها خدمات ارزشمند و تلاش بسیار گسترده ای داشته اند.

میرلوحی با اشاره به خدمات بخش های مختلف شهرداری در ایام حاضر، افزود: در همین بحث کرونا، سازمان  بهشت زهرا خدمات ارزشمندی را ارائه کرده و از بخش های مهم است. سازمان میوه و تره بار همیشه خدمات ارزشمندی داشته، اما این روزها تهیه اقلام مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است. شرکت شهروند نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است، همچنانکه  برای رساندن اقلام ضروری مردم که در این ایام محتکران آنها را از دسترس مردم خارج کردند، تلاش گسترده ای داشتند. همینطور سازمان پسماند نیز که خدماتش همسان درمانگران می باشد، اگر یک روز متوقف شود فاجعه رخ می دهد.لذا نقششان کمتر از درمانگران نیست.

وی ادامه داد: آتش نشانی نیز  این روزها در ضد و عفونی معابر و اماکن تلاش ویژه ای انجام می دهد. مترو و اتوبوسرانی مرتبا ضد عفونی می شوند. تلاشی که در گرمخانه ها و نیز خدمات دهی به کودکان کار می شود، همه قابل تقدیر است.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا افزود: همچنین باید از تلاش حوزه فضای سبز نیز تشکر کنیم که در این ایام هم باز به بهار فکر می کند. در نهایت از همه مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری که درعرصه پیگیری مطالبات شهرداری از دولت تلاش داشتند نیز تشکر می کنم.

2-205

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: