• سه شنبه ٢٠ اسفند ١٣٩٨-١٥:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣١٠
با رای موافق اعضای شورا صورت گرفت

افزایش 11 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها تا پایان سال

اعضای شورا بر اساس تصمیم دولت با افزایش 11 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها تا پایان سال موافقت کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهارمین جلسه شورا، بررسی لایحه دو فوریتی افزایش نرخ کرایه تاکسی ها بر اساس خواسته دولت صورت گرفت.

محسن هاشمی در توضیح این موضوع گفت:  دولت تصمیم گرفته تا پایان سال  11 درصد به نرخ کرایه تاکسی ها اضافه کند. ولی باید شهرداری و دستگاه ها سیر قانونی را طی کنند. لذا این امر برای تصویب به شورای شهر ارسال شده است.

در ادامه علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی تهران گفت: همانطور که مستحضر هستید، سال گذشته افزایش 20 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها که به تایید فرمانداری نیز رسید، منوط به ثابت ماندن بهای حامل های انرژی بود.

وی ادامه داد: بعد از افزایش پایه نرخ بنزین، با در نظر گرفتن سهمیه بنزین، باز شاهد افزایش 50 درصدی بهای حامل های انرژی بودیم. لذا پیشنهاد افزایش 11 درصدی کرایه تاکسی ها را عنوان کردیم. این موضوع در دستور کار دولت نیز قرار گرفت.

قنادان گفت: با توجه به اینکه تاکسیرانان قشر بزرگی را  در بر می گیرند. و با قشر بزرگی از جامعه نیز سر و کار دارند. برای خدمت رسانی بهتر ، خواهشمندیم با این لایحه موافقت نمایید.

در نهایت اعضای شورا با این لایحه موافقت کرده و لایحه به تصویب رسید.

9-204

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: