• سه شنبه ٢٠ اسفند ١٣٩٨-١٥:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٠٦
شهربانو امانی تذکر داد

تخصیص داده نشدن کارت بلیط رایگان حمل و نقل عمومی به خبرنگاران

عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: بر اساس گزارش های دریافتی، خبرنگاران متعددی جهت دریافت کارت بلیط 1 ساله با ارائه مدارک لازم به معاونت حمل و نقل مراجعه کرده اند. ولی یا به آنها تخصیص داده نشده و یا اینکه آنقدر بروکراسی اداری زمان بر بوده که خبرنگاران منصرف شده اند. شهرداری به این موضوع ورود کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، شهربانو امانی در جریان دویست و چهارمین جلسه شورا، فوت برخی از هموطنان به دلیل ابتلا به کرونا را تسلیت گفت. او همچنین از کادر پزشکی و فرشتگان کادر درمان که برای سلامتی مردم تلاش می‌کنند، تشکر کرد.

وی در ادامه فوت محمد رضا راه چمنی را تسلیت گفت و افزود:  ایشان یکی از افرادی بود که در مجلس پنجم برای تصویب قانون شوراها تلاش بسیاری کرد.

امانی همچنین از مدیریت شهری برای رعایت استانداردهای ستاد فرماندهی مبارزه با کرونا، به ویژه مدیریت و کادر بهشت زهرا تشکر کرد، و افزود: در بازدیدی که داشتم، با جدیت دستورالعمل ها را رعایت می‌کردند. مردم عزیز نیز اخطارها و تذکرات را جدی بگیرند، به ویژه در روزهای پایانی سال.

وی افزود: اما من در مسیر که به شورا می آمدم، مشاهده کردم که افرادی که گل و گیاه می‌کارند، از دستکش و ماسک استفاده نمی‌کنند. تقاضا دارم به این مساله رسیدگی جدی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکر دیگری درباره معاونت حمل و نقل، نسبت به عدم تخصیص کارت بلیط رایگان حمل و نقل عمومی به خبرنگاران، گفت: مطابق تبصره ماده چهارم مصوبه " کاهش ترافیک و آلودگی هوا در محدوده های مرکزی شهر تهران، در سال 98" به شهرداری تهران اجازه داده شد، به خبرنگارانی که از سهمیه ورود به محدوده مرکزی با وسیله شخصی استفاده ننموده ، یا خبرنگارانی که فاقد خودرو هستند، کارت بلیط رایگان 1ساله برای استفاده از حمل و نقل عمومی تخصیص دهد.

وی افزود: بر اساس گزارش های دریافتی، خبرنگاران متعددی جهت دریافت کارت بلیط 1 ساله با ارائه مدارک لازم به معاونت حمل و نقل مراجعه کرده اند. ولی یا به آنها تخصیص داده نشده. یا اینکه آنقدر بروکراسی اداری زمان بر بوده، که خبرنگاران منصرف شده اند.

شهربانو امانی همچنین گفت: سال جاری رو به پایان است و تعداد زیادی از خبرنگاران نتوانسته اند از این امتیاز تشویقی که با هدف ترغیب هر چه بیشتر استفاده از حمل و نقل عمومی توسط شورا به تصویب رسیده است، استفاده کنند.

امانی ابراز امیدواری کرد که در سال آینده ساز و کار مناسبی جهت تخصیص کارت های مذکور تدوین شود.

وی در پایان گفت، خواهشمند است دراجرای ماده هفتاد و سوم (73) قانون شوراها، مراتب را به شهردار محترم تهران به عنوان تذکر ابلاغ فرمایید.

5-204

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 





اخبار مرتبط