• سه شنبه ٢٠ اسفند ١٣٩٨-١٤:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٣٠٥
پیشنهاد رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری

تندیس ایثارگری کادر پزشکی ساخته و در یکی از مکان های عمومی نصب شود

رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پیشنهاد داد، المانی از ایثارگری کادر پزشکی در این ایام ساخته شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، زهرا صدراعظم نوری،رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر  تهران در دویست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در توضیح طرح پیشنهادی خود گفت:  جامعه پزشکی و همچنین کادر درمانی، در ایام بحران ویروس کرونا در مراکز درمانی حضور یافته و با از خودگذشتگی و تلاش های مجدانه به نجات جان شهروندان تهرانی پرداخته و ایثار كردند.

وی افزود: همه مردم قدردان رشادت های این عزیزان هستند. شهرداری هم باید این قدردانی را در قالب ساخت یک المان و در راستاي پاسداشت و تقدیر از مجاهدت و تلاش آنان پاس بدارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:  شهرداری باید با همکاری هنرمندان و مجسمه سازها، یک تندیس در خور این ایثارگری طراحی کرده و پس از ساخت، در یکی از مکان های عمومی و‌ پرتردد نصب ، تا یاد فداکاری آنها همیشه گرامی داشته شود.

وی افزود: یادمان نرود که در همین ایام عزیزان ما در خدمات شهری و حوزه مدیریت شهری هم اقدامات ویژه ای انجام دادند.

نوری گفت: این عزیزان با رشادت، اقدام به جمع آوری پسماندها کرده، و تهران را تمیز می کنند و در خط مقدم این اقدام قرار دارند که باید از آنها هم تشکر کرد.

4-204

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: