• سه شنبه ١٣ اسفند ١٣٩٨-٠٩:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٨٤
محسن هاشمی:

مدیریت شهری امکانات خود را جهت مبارزه با کرونا بسیج کرده است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه افق زمانی پایان بحران کرونا در جامعه بصورت دقیق مشخص نیست، گفت: تهران دست کم تا پایان سال به حضور جدی عوامل شهرداری در حوزه های مختلف نیاز دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای دویست و سومین جلسه شورا با بیان اینکه طی ده روز گذشته، کشور رسما وارد چالش جدی ایپدمی کرونا شده است، گفت: شاید از ابتدا می شد بهتر و سریعتر این موضوع را مدیریت کرد. اما در مقطع فعلی، تضعیف روحیه عمومی و دامن زدن به شایعات وناامیدی با مصالح جامعه در تضادی آشکار قرار دارد.

محسن هاشمی با تاکید بر اینکه شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند در این شرایط بحرانی، در کنارشان باشد، ادامه داد: براین اساس شورای شهر وشهرداری تهران، امکانات و منابع خود را جهت مبارزه با ایپدمی کرونا و پیامدهای آن بسیج کرده است.

وی افزود: با توجه به آنکه افق زمانی پایان این بحران در جامعه بصورت دقیق مشخص نیست، تهران دست کم تا پایان سال به حضور جدی عوامل شهرداری در حوزه های مختلف نیاز دارد.

رییس شورای شهر تهران همچنین با تاکید بر اینکه تجهیزات و نیروی با تجربه سازمان آتش نشانی و نیروهای خدمات شهری جهت ضدعفونی کردن شهر تهران باید آماده باشند، افزود:   سازمان حمل ونقل  جهت مبارزه با ویروس در وسایل حمل عمومی، معاونت فرهنگی اجتماعی وسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران جهت کمک به پیشگیری و مدد رسانی به خانواده محروم یا آسیب دیده در قالب برنامه ای فشرده در خدمت شهروندان خواهد بود.

محسن هاشمی حضور کلیه خیرین و چهره های شاخص فرهنگی، ورزشی و هنری کشور که در سوانحی نظیر سیل و زلزله یا رخدادهای مذهبی نظیر اربعین در کمک رسانی به هموطنان نقش آفرینی کردند را برای کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه امری ضروری دانست، و افزود: نیاز بخشی از جامعه به کمک در این شرایط سخت، کمتر از سوانح طبیعی نیست و اجر معنوی آن نیز در پیشگاه خداوند و اهل بیت کمتر از مراسم مذهبی نخواهد بود.

وی افزود: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و ستاد سمن های شورای شهر، بایست در استفاده از ظرفیت مردمی فعال عمل کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مسئولان در آزمون خدمت به مردم در اپیدمی کرونا، سرافراز شده و بتوانند از هموطنان دستگیری کنند.

1-203

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: