• يکشنبه ١١ اسفند ١٣٩٨-١١:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٧٧
فراهانی طی تذکری به دولت مطرح کرد:

شهرداری با کمبود مواد ضدعفونی کننده مواجه است

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران طی تذکری به دولت خواستار تامین مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای پاکسازی سطوح مترو، اتوبوس و مترو شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران ضمن تشکر از سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت:  این سازمان فعالیت های متعددی را در تضمین سلامت مردم انجام می دهد و مرتبا تلاش می کند تا با ضدعفونی کردن اماکن و وسایل حمل و نقل عمومی مخاطرات را کاهش بدهد.

او افزود: تذکری به سازمان برنامه و بودجه کشور دارم. علی رغم تلاش های زیادی که انجام شده است به شدت با کمبود مواد ضدعفونی کننده برای ضدعفونی مترو و تاکسی و اتوبوس ها رو به رو هستیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به شدت با کمبود ماسک و دستکش برای پرسنل زحمتکش اتوبوسرانی و تاکسیرانی رو به رو هستیم. همانگونه که می دانید در شهر تهران 6000 اتوبوس و 1200 واگن مترو داریم که این ها شبانه ضدعفونی می شوند و بر اساس اعلام سازمان اتوبوسرانی و شرکت بهره برداری مترو ذخیره مواد ضدعفونی کننده تمام شده است و از موادی استفاده می شود که استاندارد نیست و علی رغم پیگیری ها ، دولت در تامین مواد ضدعفونی کننده استاندارد برای شرکت بهره برداری مترو و اتوبوسرانی وظیفه خود را انجام نداده است.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران ضمن نگرانی از وضعیت رانندگان تاکسی و اتوبوس عنوان کرد: این عزیزان در جهت دریافت ماسک و دستکش و وسایل حفاظت حداقلی از خودشان با مشکلاتی رو به رو هستند.

او ادامه داد: این ها اقشار زحمتکشی هستند که با حداقل حقوق در سطح شهر زحمت می کشند. ما اگر نتوانیم به میزان لازم از آن ها محافظت کنیم در معرض آسیب جدی هستند و وسایل نقلیه آن ها هم سبب انتقال ویروس می شود.

فراهانی طی تذکری به دولت اظهار کرد:  خواهشی که دارم این است جناب آقای نوبخت تامین اعتبار کنند و هر چه زودتر این اقلام تهیه شود. ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی برای تاکسی و مترو و اتوبوس در دسترس قرار بگیرد و رانندگان این وسایل نقلیه بتوانند از حداقل امکانات بهره مند شوند.

2-202

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: