• سه شنبه ٦ اسفند ١٣٩٨-١١:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٦٥
رسولی :

بدترین خدمت در زمان بحران، تصمیمات هیجانی است

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: بدترین نوع خدمت به آسیب دیدگان در زمان بحران، تصمیمات هیجانی و احساسی و دست و پاگیرشدن برای مدیریت واحد بحران است. بگذاریم شهرداری تهران بر اساس وظایف قانونی خود عمل کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سیدحسن رسولی در مخالفت با دو فوریت طرح " الزام شهرداری تهران به انجام اقدامات لازم و فوری جهت افزایش تاب آوری شهر تهران برای پیشگیری و کاهش اثر آلودگی‌ ناشی از کرونا ویروس"، اظهار کرد:  حوزه مدیریت شهری اقدامات لازم را برای کمک به مدیریت بحران انجام داده است. در جلسه روز یکشنبه شهردار تهران گزارش کاملی از اقدامات پیشگیرانه شهرداری در مواجهه با کرونا را ارائه کرد.

شهردار تهران می تواند از 4درصد اعتبارات در اختیار خود و ظرفیت های موجود در اختیار شهرداری برای مقابله با ویروس استفاده کند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران همانند سایر دستگاه هایی اجرایی باید بر اساس وظایف محوله ستاد مدیریت بحران مقابله با کرونا عمل کند، تصریح کرد: طرح دو فوریتی مذکور بیشتر دست و پا گیر است. شورای عالی امنیت کشور ، وضعیت را زرد اعلام کرد و بر اساس قانون تکالیف مشخص است. اجازه دهید حوزه مدیریت شهری در جایگاه خود نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر حرکت کند. به نظر من جلوداری و پیش فعال بودن به مصلحت شهر، مصلحت عمومی و حوزه مدیریت شهری نیست.

رسولی گفت: بگذاریم به طور طبیعی کار پیش برود و شهرداری تهران نیز بر اساس وظایف قانونی خود عمل کند. بهتر است با آرامش حرکت کنیم تا مراجع تصمیم گیر با دقت بیشتر بحران را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه بدترین نوع خدمت به آسیب دیدگان؛ تصمیمات هیجانی و احساسی و دست وپاگیرشدن برای مدیریت واحد بحران است، اظهار کرد: از اعضای شورای شهر تهران خواهش می کنم در تصمیماتشان درباره این طرح، به این نکته توجه کنند که شهردار و مدیران شهری عاقل هستند و می دانند که چه باید کنند. همچنین به این مهم توجه کنیم که ما شورای اصلاح طلب هستیم و باید با مردم روراست باشیم. از این رو از حرف های شعاری دوری کنیم.

6-201

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: