• يکشنبه ٤ اسفند ١٣٩٨-١١:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٤٤
حبیب‌زاده:

شرایط لازم برای حضور حداکثری اعضا در جلسه بررسی بودجه را فراهم کنیم

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به غیبت تعدادی از اعضای شورا پیشنهاد داد: جلسه بررسی بودجه بگونه‌ای مدیریت شود تا اعضای بیشتری حضور داشته باشند.

به گزارش  معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، افشین حبیب زاده در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم حضور برخی از اعضای شورا که به لحاظ رعایت توصیه های پزشکی صورت گرفته، گفت: باتوجه به اینکه یک سوم از اعضای شورا در جلسه امروز حضور ندارند، و قرار است بودجه سال آینده شهرداری تهران بررسی شود، پیشنهاد می‌کنم جلسه بررسی بودجه بگونه‌ای مدیریت شود تا اعضای بیشتری حضور داشته باشند.
رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید برای رسیدگی به لایحه بودجه شهرداری شرایط لازم را برای حضور حداکثری اعضای شورا فراهم کنیم، یا اینکه با توجه به رعایت مسائل بهداشتی جلسات به شیوه‌ای برگزار شود که نیاز به حضور فیزیکی عموم افراد نیز نباشد و بتوانند از طرق دیگر موضوع را دنبال کنند .
وی تاکید کرد: شورای شهر تعطیل شدنی نیست و از آن طرف هم بودجه شهرداری باید در اسرع وقت بررسی شود. اما باید بگونه‌ای اتخاذ تصمیم شود تا اعضای بیشتری در شورا حضور داشته باشند.
3-200

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: