• شنبه ٣ اسفند ١٣٩٨-١٢:٤٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٣٨
ناهید خدا کرمی در گفت و گو با امتداد خبر داد؛

تعطیلی پيشگيرانه یک هفته‌ای شورای شهر

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران از تعطیلی شورای شهر در هفته جاری خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با امتداد درباره دلیل تعطیلی شورا گفت: سه شنبه هفته گذشته رئیس شورای شهر تهران به اتفاق ساير اعضا در جلسه شورایاری‌هاى منطقه ١٣ که با حضور شهردار اين منطقه برگزار شد حضور داشتند و در این جلسه برخى با شهردار تماس دستی هم داشته‌اند.

وی افزود: آقای رحمان زاده در همان روز داراى علايم آنفلوانزا بود و ماسک هم داشتند كه با وخامت حالشان در بيمارستان عرفان بسترى مى‌شوند كه علایم بالینی و آزمايشات و بررسى‌هاى اوليه دال بر ابتلا به کرونا ویروس بود. به همين دليل روز گذشته به بيمارستان مسيح دانشورى منتقل شد و همه علايم و نشان می‌دهد که ایشان مبتلا به کرونا ويروس هستند. ولى حال عمومى ايشان رضايت‌بخش است و بنظر مى‌رسد بيمارى كنترل شده است.

خداکرمی ادامه داد: اما با توجه به حضور ايشان در جمع شورايارى‌ها و تماس با كاركنان و اعضاى شورا و جلوگیری از گسترش بیماری از دوستانی که در آن جلسه حضور داشتند خواسته شد در منزل بمانند و ساير اقدامات ايمنى در حال انجام است و جلسه علنی شورای شهر نیز این هفته تعطیل شد ولى كميسيون‌ها بررسى بودجه ٩٩ را ادامه مى‌دهند.

وى خاطر نشان كرد كه ابتلا به اين ويروس لزوماً منجر به عوارض شديد نمى‌شود و تنها در ٣-٢ درصد بيماران علايم حاد و مرگ و میر حادث مى شود ولى قدرت انتشار اين ويروس بسيار بالاست و شهروندان مى‌باید به نكات ايمنى منتشر شده از طرف وزارت بهداشت و شهردارى تهران توجه كنند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: