• يکشنبه ٢٧ بهمن ١٣٩٨-٠٩:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٢٠٧
حجت نظری بیان داشت؛

استعلام پیوست های ترافیکی قبل از اجرای پروژه هاضروری است/ راه اندازی اطلس مال محدوده را قفل می کند

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر نتایج مطالعات ترافیکی پروژه هایی مانند مجتمع تجاری کوروش قبل از صدور پروانه بررسی می شد امروز شاهد وضعیت ترافیکی پیرامون این مجتمع نبودیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری در یکصد و نود و هشتمین جلسه شورا و در جریان بررسی یک فوریت طرح "الزام شهردری تهران به استفاده از نتایج مطالعات ترافیکی قبل از صدور پروانه برای ساختمان های بزرگ مقیاس " گفت: امروز ما شاهد هستیم که در پیرامون مجتمع کوروش در روزهای تعطیل خروجی های بزرگراه ستاری از سوی پلیس مسدود می شود تا ترافیک منتهی به این مجتمع کم شود، مردم ساکن در این محدوده در رنج و عذاب هستند و اگر این استعلام ها قبل از صدور پروانه اخذ می شد علی الاصول بسیاری از این شرایط تغییر می کرد که یا این مجتمع مجوز نمی گرفت یا راه های جایگزین پیش بینی می شد.
وی ادامه داد: لذا این ضرورت ایجاب می کند که هرچه سریعتر الزام برای شهرداری ایجاد شود تا پیش از دریافت مطالعات ترافیکی و اخذ استعلام مجوزی برای ساخت پروژه های بزرگ مقیاس صادر نشود. امروز اگر اطلس مال راه اندازی شود  حتما محدوده را قفل می کند.
 در نهایت یک فوریت این طرح از سوی اعضای شورا به تصویب رسید.

11-198

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: