• سه شنبه ١٧ دی ١٣٩٨-١٣:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٧٠٠٣
محسن هاشمی: 1-188

حماسه بدرقه شهید سلیمانی، رساترین پاسخ به اقدامات تروریستانه دولت امریکاست/ مسئولان کشور باید قدر این مردم، ایستادگی و وفاداریشان را بدانند

رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن قدردانی از حضور میلیونی ایرانیان در بدرقه سردار رشید اسلام گفت: حماسه ای که در خوزستان، تهران، قم و هم اکنون در کرمان خلق می شود، رساترین پاسخی است که توسط میلیونها تن از ایرانیان به اقدام تروریستی دولت آمریکا داده شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در ابتدای یکصدو هشتادو هشتمین جلسه شورا از از شکوه حماسه بی نظیر مردم ایران در بدرقه سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی، تقدیر کرد و افزود: حماسه ای که در خوزستان، تهران، قم و هم اکنون در کرمان خلق می شود، رساترین پاسخی است که توسط میلیونها تن از ایرانیان به اقدام تروریستی دولت آمریکا داده شد و موجب شگفتی جهان از وحدت و یکپارچگی مردم ایران شد.
رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در شرایط سخت آینده، این وحدت و همدلی بزرگترین نیاز و سرمایه و سلاحی است که برای مقابله با دشمنان کشور به آن نیاز داریم و هرشخص با هر انگیزه و از هر گروهی، به این وحدت وهمدلی آسیب برساند به آرمانهای شهید سلیمانی خیانتی نابخشودنی کرده است.
محسن هاشمی با بیان اینکه ما برای این رویارویی، به همه ابزارهای قدرت ملی، از دیپلماسی، دیپلماسی عمومی، حضور مردم و رسانه ها در کنار نیروهای نظامی کشور نیازمندیم افزود: بر همین اساس نباید هیچ نیرویی از ایران تضعیف شود.
وی ادامه داد: مسئولان کشور هم باید قدر این مردم و ایستادگی و وفاداریشان را بدانند و در وضعیت معیشتی وشرایط زندگی اقشار محروم جامعه بسرعت گشایشی ایجاد کنند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از مجموعه همکاران در شهرداری تهران وسایر نیروهای خدماتی که روز گذشته، بستر حضور میلیونی مردم تهران در تشییع و بدرقه حاج قاسم را فراهم کردند و رکورد جابجایی مسافر توسط سیستم حمل ونقل عمومی و متروی تهران شکسته شد، نیز قدردانی کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: