• سه شنبه ١٠ دی ١٣٩٨-١٣:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ١٦٩٢١
زهرا نژاد بهرام مطرح کرد: ۹-۱۸۶

سکونت حدود ۴۰۰ خانوار در محدوده گود باغ آذری

عضو هیات رییسه شورا تاکید کرد: عدم احیای سینماهای متروکه، عدم امکانات تفریحی و... ؛ محله باغ آذری نیاز به رسیدگی عاجل دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ارایه گزارش یکی از اعضای شورایاری های منطقه باغ آذری گفت: محله باغ آذری نیاز به توجه ویژه دارد.

به گفته او، در این محل بافت فرسوده ای داریم که به دلیل نوع خاک آن امکان در جاسازی وجود ندارد و یکی از مشکلات مهم این محله همین است.

نژاد بهرام ادامه داد: مدتهاست که مقرر شده محدوده گود که امکان ساخت و ساز ندارند در قالب انتقال و جابجایی به یک قطعه زمینی که مربوط به حوزه خدمات شهری است کاندیدا شده تا در آنجا ساخت و ساز صورت بگیرد اما تاکنون اقدامی حاصل نشده است.

عضو شورای شهر تهران از مدیریت شهری درخواست کرد که در اسرع وقت نسبت به این موضوع تصمیم عاجل بگیرد.

او گفت: در محدوده باغ آذری حدود ۴۰۰ خانوار در یک منطقه فرسوده ساکن هستند که بهتر است با ابلاغ بسته تشویقی ویژه و جابجایی ساکنینی که امکان ساخت ندارند، کیفیت این محله بالا برود.

نژاد بهرام تصریح کرد: دو سینمای متروکه توسکا و شیرین در این محله وجود دارد که متاسفانه بلااستفاده افتاده است در شرایطی که محله با فقر سرانه فرهنگی مواجه است.

عضو هیات رئیسه شورای شهر بر انجام دو فعالیت ویژه در باغ آذری تاکید کرد و افزود: ابتدا استفاده از ظرفیت موجودی که در خود این محله وجود دارد و ارتقای ارزش سکونت از طریق افزایش فضاهای فراغتی و فرهنگی.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: